kuvittelenko mä vaan vai eikö mulla oikeesti ole elämää.. mä olen vieläkin hereillä.. nyt tosin kello on jo niin paljon ettei kannata edes mennä nukkumaan.. huomenna tai siis tänään.. tai no jokatapauksessa vuorokauden aikaan.. menen nukkumaan vasta illalla..

Katsoin just elokuvan.. senkin katsomisessa meni yllättävän kauan.. kun koko ajan tuli mieleen asioita joita ei ole vieläkään tehny.. kuten etsinyt sitä Haydenin kirjaa.. Tiskannu, imuroinu (ja tähän aikaan en viitsi), etsinyt pelikorttejani jostain laatikoiden kätköistä että vois pelata IRL pasiannssia.. :)

Huomasin juuri myös sen että mä olen aika inhottava ihminen.. tai siis en osaa sanoa onko inhottava oikea sana.. mutta siis suorapuheinen ainakin nykyään.. sanon mitä sylki suuhun tuo.. ja välillä vähän enemmänkin.. en siis ajattele mitä sanon, vaan sanon mitä ajattelen.. :( Pitäisköhän opetella olemaan hiljaa joskus.. ainakin silloin kun meinaa sanoa sammakoita..)

btw ihminen joka keksisi TOIMIVAN sammakko-suodattimen olisi varmaan miljonääri.. siis miettikää ny.. jokainen ihminen jossain vaiheessa päästää suustaan sammakoita.. asioita joita ei ehkä pitäisi sanoa.. ja joskus taas törmää ihmisiin jotka päästelee sammakoita ulos suustaan kokoajan..

Ja miksi mä en osaa kirjoittaa.. suomea enkä oikeen mitään muutakaan kieltä.. mä taidan olla epäkunnossa..

Pyysin tänään yhdeltä ihmiseltä anteeksi käytöstäni ja sitä miten olen kyseistä ihmistä kohdellut.. olen ollut totaalinen idiootti, ja tilannetta ei helpota yhtään se että kyseinen ihminen ei tahdo uskoa mua.. mutta en mä voi sille mitään jos se ei halua uskoa mua.. toisaalta.. selittäminen ei auta.. kun mä vaan menetän hermoni ja sit alkaa taas huuto.. pitäisköhän juoda kahvia enemmän.. jos vaikka olis vähemmän kärttyisä..

onko muilla ihmisillä sitten elämä?? mitä on elämä?? onko se jotain syötävää?? ;)

tähän typerään kysymykseen saa toki vasta jos haluaa.. en velvoita ketään vastaamaan siihen.. :) mutta jos joku asiasta tietää niin infotkaa.. :)


ja maailmaa jo kauan askarruttanut kysymys: Voiko vitutukseen kuolla??

päivän sivistysana:

paniikkihäiriö
psyk. voimakas ahdistuneisuuskohtaus, jossa saattaa esiintyä sydämentykytystä, hikoilua, vapinaa ja muita ruumiillisia ja henkisiä oireita Paniikkihäiriössä ihminen saattaa joutua paniikkiin esimerkiksi jonottaessaan postissa tai pankissa