Koulu alkaa siis tänään.. ja VASTA klo 12.00 mun piti herätä siin yhdeksän pintaan ku ollaan menossa opistolle 10:nen bussilla.. se menee nopeammin, vähemmän kiemurtelevaa tietä ja sitten ehtii syömäänkin.. :)

Kaverini Carita teki sitten reilut.. kun puhuttiin eilen niin sanoin et voisko se soittaa aamul ja varmistaa et olen hereillä.. mut joo.. mainitsin että mulla soi kello siinä hiukan ennen yhdeksää.. No mitä tekee ystävämme Carita.. arvaas.. JOO soittaa mulle jo ennen kahdeksaa.. imoitin sitten et oisin hei saanu nukkuu viel tunnin johon vastaus on: Jos mä herään ennen sian pieremää, niin jonkun muunkin täytyy.. ja tällä kertaa se olit sinä.

Kiitos siis siitä.. :) Mitä mä tekisin ilman sua?? ;)

Muistan aamu herätyksistä sen kun joskus opistolla puhuttiin juuri Caritan unisuudesta.. Katri oli soittanu Carital ja ilmoittanu et nouse ylös.. ja todista se et olet hereillä..

Carita kysyny et miten sen todistan?? Niin vastaus oli ollut et kävele vessaan ja laita hana auki hetkeksi. :) toimii kuulemma.. :) siinä joutuu jo heräämään.. mulla sitten taas riittää et jos mä vastaan puhelimeen niin mun kanssa puhuu hetken.. :) kun muuten voin nukahtaa uudestaan.. ja yleensä mä vastaan ihan unessakin puhelimeen niiin ettei se kuullosta siltä et mut on herätetty.. osalle vastaan jo niin että tietää mun just heränneen.. :)

Mutta nyt on kahvia nenän alla ja hyvää musiikkia soi soittimessa..
Luukuttaa täysillä: 1. Kalle Päätalo - Jos Tahdot Tietää

nyt pitää varmaan ruveta valumaan suihkun puolelle ja muutenkin valmistautua kouluun.. reppu kuntoon.. siis penaali ja kalenteri. :) ja paljon paljon paljon turhaa tavaraa.. ainakin se ihan hauska lasten-kirja jota juuri luen.. Sen nimi on kätkijät.. :) se on oikeesti hyvä..