tää opiskelu on aika hassua.. mulla ei ollu maanantaina kurssia koska olin kipeänä viimeviikolla.. (keleen menkat), tänään alkaa kurssi: mediaosaajan yhteiskuntatietous (lue: yhteiskuntaoppi)
olen jo käynyt sen kurssin..
tämä tarkoittaa siis sitä että mulla ei ole koulua..

huomenna on koulua, in design I - kurssi.. klo 13-15 eli pitkä koulupäivä.. ;)
torstaina on koulua 12-15 joku hassu flashdance juttu
ja perjantaina on koulua 12-14 valokuvailmaisua mielenkiintoinen kurssi.. :)

sitten alkaa syysloma.. mutta harmittaa kun koululla ei ole mitään..

Suvi tulee tänään tekemään kanssani ryhmätyötä.. aiheena Piktorialismi
aika vaikea aihe. siitä kun pitäis tehdä power poin esitys joka on vähintään 30 sivua enintään 50 sivua.. tosin kuvasivut lasketaan.. asian pitää olla opettavainen.. se on siis yksi tunti joka me vedetään itse.. :)
mitäköhän siitäkin tulee..

Ja sitten ilmoitusluontoisesti huudatan hyvää oloani täälläkin.. :)

OLEN LAIHTUNUT.. :)!!!
ostettiin viikonloppuna mulle kahdet farkut.. kokoa 40/30 tuumakoko dressmannin farkut.. :)
äiti maksoi puolet kun oli niin ylpeä siitä että olen laihtunut.. nää farkut on sopivan kokoiset.. :) KIITOS äiti! :)

nää farkut ei roiku.. vielä.. ;)

selvennykseksi: painoin n. vuosi sitten 127kg eli aika hemmetin paljon.. ja nyt viimeksi painoni oli 110kg.. eli aika hyvin lähtenyt.. enkä mitään ole oikeastaan tehny.. :)
olen niin ylpeä itsestäni.. ja lähteneistä kiloistani. :)