Päivällä tehtiin kaalipataa ja nyt, voi herttileidi sentäs.. arvakkaas kaverit..

Ei väsytä sitten ollenkaan.. huomenna pitäis nousta kouluun aamulla kuuden aikoihin.. no okei puol seiska riittää..

Päätin sitten että kun leipä on ihan lopussa ja raha ei kasva puussa, niin minä ilmoitin sitten fiksuna kullalle.. Nyt me leivotaan, tai siis minä leivon.. sämpylä taikina on nyt nousemassa.. ja siis kellohan on 00:23, tietokoneen mukaan.. Heh on meilläkin ajat ruveta tekemään sämpylöitä..

Onneks ne ei kuitenkaan vie koko yötä kun niitä tekee.. :)

Toivottavasti koulussa on jotain tekemistä huomenna, kun muuten alkaa vaan väsyttää.. :(
Vaikka olis nukkunu miljoona tuntia..

Nyt tupakalle, kulta tekee iltapala leipää mulle ja itselleen.. niin ja keitti kahviakin.. :)
On meillä ajat joo.. Ja äiti kyllä me olemme yö-kukkujia..
Niinkuin se yks sun kaverikin joskus totesi pääskyvuorella kun te nousitte ja mä vasta menin nukkumaan:
"taidat olla jonkin sortin lepakko.." Ja kuinka oikeeseen se osuikaan.. :)
Mutta taisi olla kyse siitä että mä valvoin kun te nukuitte ja toisinpäin.. :)

Mutta nyt tupakalle, munat jäähtyy kun niitä just keitin ja sämpylä taikina tosiaan nousee.. :)

MÄ MUUTEN TAIDAN OLLA KESKI-IKÄISTYMÄSSÄ..