Olin viime viikolla äidin luona yötä, keskellä viikkoa. :)
Menin keskiviikkona ja tulin kotiin torstaina, olin samalla reissulla opiston kanssa amis messuilla, eli siis taitaja kisoissa. :)

Äidin luona oli kalusteet, siis tarkennetaan: on sillä aina kalusteet ollut, kävin tuossa asunnossa ennen heidän muuttoaan. Joten viimeksi siellä ei ollut kalusteita kun kävin, parketti oli ja Minnan sänky tuli juuri, kirjahyllyjen osat oli osina lattialla.
Mutta siis asiaan.

Nyt oli kivaa huomata kuinka erilainen asunto on kun sinne laittaa tavarat.
Olohuoneen seinä oli ainakin yhdeltä osin vihreä, samoin taisi olla keittiö, Minnan huoneen seinä, ti siellä oli kaksi seinää vihreänä, ja Äidin makuuhuoneen  päätyseinä oli SUKLAAN RUSKEA, muistan kun äiti maalasi sitä, juteltiin silloin puhelimessa ja äiti kertooi että se on niin aidon värinen että tekee mieli nuolaista sitä, ei se nuollu seinää, ei ainakaan ollut jälkiä. :)

Mutta totta se oli, oli se suklaan ruskea. :)
Nyt asunto näytti jo ihan kodilta, odotan vielä takapihan "salaisen puutarhan" salaisuuksia tulevan ilmi, äidillä kun ei ollut hajuakaan että mitä kukkia siellä oikeen kasvaa, siksi siis salainen puutarha. :)
Jotain sellaisia kukkia sillä ainakin oli että mä luulin niiden kuolleen ja kuihtuneen, mutta ne olikin nuppuja. Onneksi mä en ole kukkakauppias tai puutarhuri, juu ne voi heittää pois, ne on jo kuihtunut. :) JEP JEP!!

Olohuone oli kiva, vaikka siellä oli paljon tavaraa, kuten kirjoja.. niin se oli tarpeeksi iso ollakseen tilava. Yläkerta oli asia erikseen, siellä kun oli tavaraa niin paljon ettei tavarat tahtonut mahtua minnekkään, on se kumma kun tavaraa myytäis halvalla ja kenellekkään ei tahdo kelvata, jos pyörivä neliskanttinen metallinen cd-torni ei kelpaa kenellekkään 20€ kun siitä pyydetään niin hei, annetaan mulle, mä löydän sille uuden kodin helposti, ja lupaan että sitä rakastetaan, muuten hyvä mutta kun meillekkään se ei mahdu. :( Muuten ottaisiin/ostaisin sen meille.

Makuuhuone oli ihana, Minnan huone oli juuri sellainen kuin olin ajatellutkin. :) Jostain kumman syystä, johtuu varmaan siitä että siitä mua on infottu eri tavalla. :)
Saunaa en testannut, ei ollut aikaa enkä jaksanut ehdottaa..
Telkkari oli hieno, ja varsinkin ne valot siellä takana.. :)

kelpaako tämä äiti nyt siihen että millainen oli asunto minun mielestäni??
Niin joo.. erityisen paljon tykkäsin alakerran vessassa olleeseen lehti-telineestä. :)