tänään oli äitienpäivä.. ja kyllä tiedän että vuorokausi on vaihtunut tätä kiroittaessani, joten korrekti ilmaus olisi että tänään on maanantai ja eilen oli äitienpäivä, mutta koska en ole nukkunut on yhä siis äitienpäivä.
Ravintolatyöntekijän logiikkaa kuulemma.. kulta sanoi näin.

Kultsi tuli juuri jokin aika sitten töistä, mua hieman jo väsyttäis mutta se tekee paahtoleipää hillolla.. kuullostaa ja maistuu etovalta, pitää kuulemma ostaa sille appelsiini marmeladia.. sellaista jossa on kuoren paloja.. yöks.. ajatuskin etoo.

Kuitenkin, piti kertomani.
Oltiin tänään syömässä äitienpäivä lounaalla, Brahen Kellarissa, oli hyvää ruokaa.
Isä kustansi, joka teki ruokailusta jopa hauskaa.. :)
Paikalla olimme me vanhemmat lapset ja nuoremmat lapset, Viinahelmi puuttui koska oli äidin luona Espoossa.
Tepa oli paikalla kahden lapsensa J&J:n kanssa, paikalla oli myös sisarukseni R&R, isä, äitipuoli ja minä sekä mun kulta. Kulta söi jotain tipua jonka kanssa piti varoa hauleja.. :)
Jonka jälkeen mussu kertoi että on löytänyt haulin myös broilerista, jossa niitä ei pitäisi edes olla.

Katsoin illalla pelin, SUOMI - USA, jääkiekkoa siis.
Oli hyvä äitienpäivälahja pelaajilta, voittivat pelin 3-2 kaikki kolme maalia viimeisessä erässä.
Pelin päätyttyä alkoi massamurha, eli joukkotappelu. Mutta peli oli kieltämättä jännä.
Olli Jokinen ulos kentältä ja koko pelin siis poissa, ekan erän aikana. Joku USA:n pelaaja ulos hieman ennen viimeisen erän päättymistä, kun peliä oli siis jäljellä enää 3:50.
Mutta jännä oli. Minä huusin taas niin että takuulla on naapurit kuullu kun mä katson peliä, ja olen oikeasti pahoillani asiasta. :(

Käsi voi jo hieman paremmin. Ja nyt kiertää mahassa.. toivottavasti mä en saa mahatautia, isällä kuulemma on se.. oli saanut lapsilta. En kyllä haluais sitä itselleni. :(