Tuija tuli meille eilen kun sovittiin että se lähtee kuskiksi.. :)

Matkaan menee tunti. Ria nukkui autossa meno matkan, ja takas tulo matkan.. toisin sanottuna nukkui aina kun auto liikkui.. :)

Matkalla sattui kaikkee hauskaa, ensin luulin hukanneeni ajoohjeet, ei en ollut, ne oli aurinkolipassa. "En mä muistanu minne mä laitoin ne.." Aikaa oli unohtamiseen n. 30 sekuntia. ;)

Myös lampaat ovat nykyään kutsuttavia nimellä öö
Autot ovat ää sillai säikähtäen ja kuoppa hiekkatiellä jossa on vettä on aa.. ei niit tajuu sillai ku ne kirjoittaa, mutta kertooko se mitään että nauramisesta ei tullut loppua.. :)

Ajoimme Tammiaistentielle.. Alastaron likellä. Vanhan kyläkoulun pihaan. :)
Pihalla meitä oli vastassa kaksi Brasilianterrieriä sekä kolme Fila brasileiroa eli kaksi pientä ja kimittävää koiraa, sekä kolme vahvaäänistä isoa koiraa, joita ei tekisi mieli tavata pimeällä, varsinkaan jos olet varas..

Kävelimme perheen äidin ja isän perässä sisälle kouluun, muutamasta ovesta ja olimme huoneessa jossa oli neljä lasta, yksi aikuinen kissa ja pennut, pennut oli rauhallisia, todella rauhallisia, tottuneita vieraisiin..
Tunnistin tuon meille tulevan ainoa mustavalkoisen vauvan nopeasti, se oli pieni ja hoikka, todella pieni, söpö..
Isot silmät, pieni pää ja pitkä vartalo.. Söpö kuin mikä..
Rauhallinen, mietin että onko se jopa liian rauhallinen mutta se oli väsynyt. Se mahtui mun hupparin taskuun, ja Ria oli tottakai heti sitä mieltä että se tukehtuu kun se ei tullut pois heti. :) Hassu kulta..
Kulta tykkäsi vauvasta, meidän pikkuisesta. :)

Emo oli kiltti ja sosiaalinen, ei kuulemma osaa kiivetä puuhun, ei syö kalaa eikä ymmärrä hiiristä mitään. Toinenkin heidän kissoista on tiineenä, kyseli että halutaanko me sieltä kissalle kaveri.. :) Mä en ainakaan vielä suostunut, mutta taitaa olla tuon mun kultani valinta sitten se mikä määrää aika paljon. :)

Kissa oli söpö, pieni.. :) Niin ja kun kerroin sille ettei se saa sitten kuulemma nukkua sängyssä oli vastaus heti hiljainen maukahdus. :) pieni ilmoitti siis vastalauseen. :)

Kuvia en saa ulos kamerasta joka mulla on lainassa kun siinä ei ole muistikorttia jonka voisin laittaa kiinni koneeseeni, ja mulla ei ole sellaista piuhaa siihen, kun suvi ei löytänyt.. nyt mä metsästän kaverilta lainaksi sellaista piuhaa.. yritän myös etsiä kotoa sellaista, mulla on sellainen jossain.. mutta mulla on myös tehokasta säilytystilaa 70,5 neliötä, jossain on aika laaja käsite pienestä johdon pätkästä.. :)

Mutta palataan asiaan, kissalla ei ole vielä nimeä. se voi olla vielä mikä vain, Leopold eli Leo on ollut nyt nimenä kun jollain sitä on kutsuttu, siellä missä se nyt asuu sitä on sanottu Leksaksi.. :) siellä oli myös Alfons ja Irma nimiset pojat.. siis kissat, ja ei tämä ei ollut Aasinsilta nimeen Päivi, ei meille ole tullossa poikaa nimeltä Päivi.. Urho voisi tullakkin. :) en ole tosiaankaan antanut sille vielä pysyvää nimeä, kun ei se ole vielä edes kotona.