kävimme kullan kanssa juuri hetki sitten neuvottelua mahdollisesta nimestä, siis sitä nimeähän ei voi tietää ennen kuin kissa on kotona.

Mutta vaihtoehtoina on ollut tähän asti:
Sid (eli Sid Vicious)
Hector
Odysseus
Nappi
Leopold lyhennettynä Leo
Babar

Koska siis minulle on sanottu että misu olisi poika, se pitää kyllä tarkistaa kun se tulee.. toisaalta, ei se nimi kissaa pahenna.. :) Jos sen nimeksi opettaa vaikka Kirsin ja se on poika, ei se sitä itse tiedä..
on isälläkin kissa nimeltä Lilli ja se on poika.. vahingossa siitä kyllä tais Lilli tulla..

Muistan mun ekan kissan, Vinkun.. musta harmaa valkoinen, perus maatiaiskissa, sai nimensä siitä kun itki koko matkan kotiin, Turusta Piikkiöön. 20 minuuttia autossa, koko matka sydäntäsärkevää itkua..
Tepan kissa taas oli valkoinen. Nimeltään Santtu.
Vinku oli isän kaveri, söi pöydässä leikkelettä, etutassut pöydällä, mutta muuten isän sylissä, ei oikein tykännyt olla mun vieressä sängyssä nukkumassa jos en ollut kipeä, nukkui muuten lattialla, kävi aamuisin moikkaamassa isää kun isä nousi ylös..

Meillä oli ihan älyttömästi kissoja kun olen ollut pieni.. Vinku, Santtu, Greta, Toffo, Amadeus, Iita, Vinku-Iita, Pörri, Pepi, Mishua, Virve
Siinä vasta osa.. Isällä on ollut myös Viiru, Asikainen, Toivo ja Lilli.. en muista enempä nyt äkkiä..
Meidän eka koirakin oli silloin kun meillä oli Vinku ja Santtu, meidän koira oli Jehu.. sekarotuinen koira naapurilta, haettiin se Tepan kanssa sieltä ja jouduttiin viemään takas ku äiti ei olis halunnut pitää sitä, sit saatiin lupa kun oltiin juuri viety se naapuriin, se koira kyl karkas aina..
On mulla ollu pienenä kanejakin.. Pupu Tupuna (voi kuinka omaperäistä, olin 5) ja Pupu Ponteva.. en  muista niistä kyl oikeen mitään..
Muuta ku et meillä oli ne.. :)