Varsinaisesti pelkkä blogin vaihtaminen tulee minulle hankalaksi, kaikki kuvat ja tekstit kun ovat täällä, voin silti ilmaista mielipiteeni ja olla sitä mieltä että Alma media on toiminut väärin, mutta se siitä ja sen kestosta, ei mun tarvitse sitä enää huutaa, kaikilla on jo oma mielipiteensä ja niihin en voi vaikuttaa sen enempää.

Nyt olen koulussa, opiskelen ahkerasti värimalleista, miten ne esiintyy ja miten ne lasketaan.
on muuten aika mielenkiintoista. :)
Luonto on ääretön värimaailmaltaan ja ihmissilmä pystyy erottamaan n. 256 eri väriä. (Miks maailmassa on sit niin paljon värejä?)

aina kouluissa on muuten sama juttu, välineitä varastetaan.. Siis koulussa on meilläkin ollu joku 7 tussia, ja nyt ei löydy yhtään, siis mustia paksuja tusseja..

Sama juttu saksien kanssa.. ja kaikkea muuta.
Miksi kukaan ei ymmärrä et jos viet tusseja, sakseja ja kaikkee muuta niin ketään muukaan ei pysty mitään tekemään. Ihan oikeesti on kummallista ettei ole varaa ostaa omia, itsekkiin olen ostanut tusseja ja saksia ihan vain siksi että edes jollain kerroilla kun niitä tarvitaan niin minulla olisi valmiina ne. KERPELE!!!
Joten siis, äidit, isät, siskot ja veljet, mummot, vaarit ja kaikki muut, auttakaa niitä vähävaraisia opiskeloijoita jotka tarvitsevat tusseja, saksia, wc-paperia ja kaikkea muuta vastaavaa, ostakaa jouluna niille joko lahjakortit jonnekkin kirja kauppaan tai kauppaan ja ostakaa paperia ja kyniä ja kaikkee mitä vaan tarvitaan, niinkin kummallisia asioita voi tarvita kuin lamppuja, siis polttimoita, sellaisia hehkulamppuja tai energian säästölämppuja!!

OIKEESTI!!