Ehkä sairain koskaan tuntemani ihminen on Jodiel, koulukaverini. Sille sattuu ja tapahtuu, se on tippunut hevosen selästä viime syksynä, hevonen on nousut takajaloilleen ja Jodiel loukkasi siinä kätensä, sillä on ollut tulehduksia ja kaikkea.. MUTTA minä tulen perässä hyvänä kakkosena. Musta tuntuu että mäkin olen aina kipee, jostain kolottaa, jos se ei ole selkä kun on kipeä ja sairas ja jumissa niin sitten on muuta vikaa, viime viikolla oli kuumetta 38,4 useamman päivän, nyt kävin lääkärissä eilen ja KAS KUMMAA mut laitettiin keuhkokuviin, tänään tohtorisnainen soitteli ja kertoi että siellä näkyi jotain pientä jonka hän tulkitsee tulehdukseksi ja kirjoittaa mulle a) antibiootit ja b) sairaslomaa sunnuntaille.

Siis oikeesti, TAAS saikkua,  ehdoton lepo pitäis olla, kun voi tulla jälkitauteja.. PERSE suoraan suomeksi, nyt harmittaa ja lujaa. Viime yö meni valvomiseksi, jos Rakas hiemankin liikahti niin mä heräsin, tai sit heräsin muuten vaan omia aikoijani, se ei todellakaan ole mitään mieltä ylentävää yö elämää.

Olemme päättäneet myös yrittää nukkumaan meno aikaa, viimeistään yhdeltä sänkyyn, se on tietenkin sellainen että viikonloppuisin Rakas pääseekin vasta klo 2 iltavuoroista, mutta muuten siihen pyritään. Puolen tunnin heitto suuntaan jos toiseen on sallittu. Kas kummaa se on nyt kaks päivää ollu ihan hyödyllinen, jaksaa ihan eri tavalla jopa nousta aamulla vähemmän kiukkuisena ylös. Eikä niin helpolla tule nukuttua sinne puoleen päivään.

Eilen käytiin hieman kävelemässä, kun mä olen niin paljon ollu kotona että kuuppa hajoo, käveltiin siis jokirantaa pitkin Tampereentien Prismalle käytiin kaupassa ja käveltiin kotiin, matkaan kauppoineen meni sellainen 1,5h. menomatkaan kului vaan 20min, aika hyvin, eikä tullut edes hiki. :) Tänään mennään kuulemma tekemään jotain hauskaa, ja huomenna on tulossa yks tuttu sen vauvan kanssa moikkaamaan meitä, sit mun rakas korvikemieheni sen tyttöystävän kanssa tulee meille korjaamaan meidän kirjahyllyt, kun ne on hieman huonossa kunnossa. Jos sais nekin kuntoon. :)