Käytiin murun kanssa hieman ulkona tuossa yksi ilta..
No menin sitten käymään yläkerrassa ruokkimassa mun työnantajan kissaa, ja astuessani ulos hissistä, taittui mun nilkkani, kuului poks, ja läts kun mä mäjähdin lattiaan, kyynerpää ja polvi otti siinä samassa siis hiukan iskua, nilkka on edelleen kipeä, ja tämä tapahtui sunnuntaina..

Nilkan paketoin heti maanantai aamuna, eikä se vieläkään oikein kestä astumista, mutta en mä usko että sieltä mitään menny on, en mä pystyis varmastikkaan ollenkaan kävelemään, en ainakaan viimeksi pystynyt, kun nivelsiteet meni..

Päätimme että lähdemme juhlimaan mun valmistumistani laivalle.. siis hiukan hienoa, mun ja murujen lisäksi matkalle lähtee 8-9 ihmistä.. :) Sitä odotellessa, toivottavasti on legendaarinen reissu, niillä kun on tapana olla.. :)

Matkalle lähtee näillä näkymin mukaan ainakin äiti, pikkusisko ja sen tyttöystävä ja toisen murun kaksi eksää.. :) Meillä jouduttiin muutama mahdollinen kaveri raakkaamaan pois, sillä emme olleet varmoja pääsevätkö he, kun asiasta päätettiin maanantaina, ja aikaa lähtöön on vajaa kaksi viikkoa, ei voi olettaa että kaikki pääsee, siksi päiväkin on sellainen että ns. "normaalityötä" tekevät pääsisivät mukaan.. :)
Ja kyllä, sellaisia on jopa mun kavereissani, harmittaa hiukan että muutamaa en saanut mukaan, yhdet meni häihin, ja pari kaveria joutuu töihin, eikä varmastikkaan pääse vaihtamaan vuoroa sillai että pääsee mukaan, mutta mä en kuole siihen.

Mukaan lähtee kuitenkin mulle tärkeitä ihmisiä. :)
Mä myös sanoin matkaa suunnitellessani että mua ei haittaa vaikka jouduttais menee kolmestaam, ettei muut pääsisikään mukaan.. Olen enemmän kuin paljon yllättynyt siihen että niin moni pääsee, tai edes yrittää päästä.. :)

Olen saanut Peipen koirallekkin ulkoiluttajan, kaveri lupas hoitaa sen aikaa koiraa ja meidän kissoja ja kania kun olemme laivalla.. :)
Tuo ihana ihminen teki mut niin onnelliseksi kun suostui, hän kun ei päässyt laivalle niin halusi näin auttaa että me pääsemme. Täydellistä..

Nyt suunnittelen tekeväni ruokaa.. kana-wok kutsuu mua.. toivottavasti pystyy kokkaaman ettei toi jalka estä sitten sitä..