Mikäli muru saa töitä, ja saamme hommattua asunnon, me muutamme.
Muuttoon on vielä aikaakin, ajattelimme sellaista ajankohtaa kuin marraskuun ensimmäinen päivä..

Sitten meistä tulee tsadilaisia.. ja avoja.. kaikista kolmesta.. :)
Mutta tää on jo uskomatonta:

Mä olen nyt kahtena yöna palloutunut täällä stressin takia..
Mä jo nyt mietin että miten kaikki saadaan pakattua, millaisiin laatikoihin, mistä pakkaus aloitetaan ja milloin se muutto on paras suorittaa oikeesti, ja mitä pitää muistaa, ja koska on se hetki kun pitää oikeesti irtisanoa asunto, ja koska muuttoauto, ja jos muru saa työtä niin lähteekö se ennen mua, pakkaanko mä sit yksin sen kuukauden(??) ja jos mä en ehdi kaikkea yksin, ja siivotakin pitäis, ja murua ja peipeä olis kivaa nähdäkkin joskus.. ja AAARGGHH!!!

Joku viisaampi voisi jo sanoa mulle että pitää kuutioitua.. mutta en sit tiedä onko se sen arvoista.. ;)
Kyllä mä sit jossain vaiheessa lopetan, mut kun sais hommat jo rullaamaan, hiukan jotain raivattua, ja ehkä pakattua.. (kellaria ja vaatehuonetta vaikka alkuun)

Ja kerrottua mulle uskottavasti että kaikki järjestyy..
Äiti avusti mun kuutioitumista eilen, lähetti mulle hiukan muuttajan muistolistan pohjaa.. jossa on neuvottu ja listattu kaikkea..
Esim. kirjojen pakkaus ohjeita (niitä kun meillä riittää), pakkaus ohjeita, muuttovinkkejä.. ja lupautui se hullu avustamaankin mua sitten pakkaamisessa viikonloppuisin jos on tarvis.. :D
IHANA ÄITI!!

 

Muru ja Peipe on jo helisemässä mun palloutumisen kanssa.. muru sanoi sitä kyllä söpöksi ominaisuudeksi.. mut en sit tiedä.. jos se vaikka huijaa?? ja Peipe on kieltäny mua stressaamasta.. voi kun se olisikin niin helppoa.. EI SE VAAN OLE..
Mut mä olen niin onnellinen siitä että me muutetaan saman katon alle kaikki, ja me saadaan näin ollen nähdä useammin.. ja mä haluan opiskelemaan valokuvausta.. edes johonkin kurssille.. ja töitä kamera- tai valokuvausliikkeestä.. mut ongelma on siinä et miten mä sinne pääsen???
Kävelenkö mä ovesta sisään ja kyselen: "voisitteks te palkata mut duuniin, tai vaikka oppisopimuksella, kun mä olen kuvaholisti enkä mä halua eroon mun addiktiosta.."