Ei ole kulunut kuin muutama viikko.. ja sekin sellaista hiljaiseloa ettei ole oikein mitään mitä kirjoittaa..

Käytiin Martoissa viime maanantaina, ja kuultiin että päästään katsomaan juhlavuoden kunniaksi Turun Kaupunginteatteriin Laulavat sadepisarat
hauska yllätys etten sanoisi..
Olen nähnyt tuon telkkarista joskus n. 11 vuotta sitten.. on ihan sairaan hyvä leffa (tai oli ainakin silloin) joten odotan aika paljon tuolta esitykseltä.

Muru lähti Caribialle (siis kylpylään) töihin, ja tulee vasta joskus yöllä.. aikaisintaan puolen yön aikaan.. Niin ja yhden ystävän pitäisi tulla leipomaan meille mokkapaloja..
Mä en osaa, enkä muuten aio opetellakkaan, muuten niitä pitäis tehdä aina..

Harmittaa kun meillä on laskennallisesti n. 600 elokuvaa (laskettiin ne just) ja niistä on kavereilla lainassa 37 kpl, ainakin.
Osa on sellaisia, että niitä ei haluaisi ostaa uudelleenkaan.. ja eniten harmittaa se että ne taitaa osa olla sellaisella ihmisellä lainassa jolla ei ole aikomustakaan palauttaa niitä..
Tyhmä ihminen.. pitää yrittää saada joku kaveri sinne kylään, jos sieltä saisi niin leffat takaisin, kun sillä on numero vaihtunut ja mä en saa sitä mitenkään kiinni, enkä mä ota vastaan numeroa kaverilta, jollei siihen ole lupaa..

Miksi mulla mitää olla joissain asioissa niin tarkka moraali???
Äiti, sen on pakko olla teidän syytä.. (siis sun ja isän)