olen ollut tänään ahkera.. eilenkin olin.. tiskasin hiukan.. en paljoa.. sen verran että sain kahvia juotua ja kolaa.. hyvää nam kolaa.. :)

olin tänään salilla.. huomenna taas.. olen jäsen.. aloitin uuden elämän.. musta tulee urheilija nuorukainen.. (kuka uskoi??) en minä ainakaan oikeesti urheile.. mä vaan esitän hyvin.. einy.. tanko (n.20kg) nousee penkiltä 20 kertaa.. juoksumatolla olin.. ja vatsalihaksia tein laitteella.. vastuksena 47kg.. :) olen ylpeä itsestäni.. jos vaikka laihtuiskin vahingossa.. lihaksia.. hmm.. ei mulla sellaisia vielä ole.. mutta kohta toivottavasti..

eilen ei ollut sivistyssanaa.. anteeksi siitä.. mikäli tätä hullua ajatuksen juoksua joku käy joskus lukemassa, ei kai kannattais.. ei mun elämässäni mitään tapadu.. :) tai tapahtuu paljonkin.. mutta ei kertomisen arvoista.. päässä taas tapahtuu liikaakin.. ainakin välillä.. uus tukka.. heh.. hienon värinen punainen.. ja äiti ei tykkää. ei kai oikeen kukaan muukaan.. minä vaan. :)

ei jaksa avata sivistyssanakirjaa.. olisko ehdotuksia?? siis sanoille.. :)