mun on niska kipeä.. särkee.. kipeästi.. paljon.. ai..

soitin isälle.. mitä voin tehdä..
auta tytärtäsi..
sellainen perus melkein itken puhelimessa kun sattuu ja pää ei käänny puhelu..
isä antoi ohjeen..

-Lämmitä sitä.. ja sitten heti huomenna jos on aamulla vielä kipeä niin hae alkosta viskiä tai koskenkorvaa..
-Jaa auttaako se??
-No ei mutta sairastaminen on hauskempaa.

perään kummankin naurua. :)
on sillä sitten hauska huumori.. onneksi isä tietää etten oikeesti juo viskiä.. tai "kossua".. jos ei ole pakko..

nyt on tällainen kauralla täytetty lämpöjuttu-systeemi kaulalla.. toivottavasti auttaa..
kulta harmitteli et on töissä kun mun pää ei kerran käänny oikeelle.. eikä se voi edes yrittää hieroa..

mutta tulin siihen tulokseen etten mä tähän kuole..
isä epäili ettei siellä ole kuin kramppi kun ilmat viilenivät niin nopeasti.. ettei mitään varsinaista hermojumitusta olis.. :) hyvä vaan jos ei olis kuin kramppi.. :)
tää olo on aika hirveä.. kun sattuu..

ostin tänään teetä.. hmm.. mä olen ruvennut juomaan teetä mikä on aikas hassua.. kun en mä juo yleensä teetä kuin talvella.. ja silloinkin kun olen kipeä.. ja sit löysin meidän kaupasta Van Houten-kaakaota.. sellaisia kaakao pusseja.. lisää vain kuuma vesi mentaliteetilla.. mä tykkään niistä.. mutta se purkki jossa on n. 10 pussia.. maksoi joku 9,5€ ei oikeen tehny mieli ostaa.. ihan sikamaisen kallista.. mutta toisaalta.. laatu maksaa.. :) ja on se hyvääkin..
EDIT: ei muten maksa ku 3,09€ kävin katsomassa tänään.. ku olis muuten ollu ihan äly kallista.. jäi häiritsemään.. mutta on se opiskelijalle iso raha kaakaosta

Meillä oli hoidossa koira.. pari päivää.. oli ollut leikkauksessa.. siltä oli leikattu kasvain pois kiveksistä.. siis uroskoira Blackie.. :)

sälli on 13-v. ei näe mitään, kuulo ja hajuaisti toimii. :) on se niin ruttanan näköinen kun tallusteli meillä ihan unessa vielä leikkauksesta..

mutta tässä kuva siitä ja sen siskosta.. joka tosin on jo kuollut.. Blackie ja Blondie mökillä auringonpalvojina.. Blondie on tuossa vasemmalla ja Blackie oikealla..

blackiejablondieaurinkomu0.jpg