Muutoksen tuulet.. on siinäkin sanonta..
Noh, pointtina tässä:
kaksi kuukautta puolilla tunnilla töitä, eli tarkoittaa n. 500€/kk palkkaa ja sit jään työttömäksi.

mitä sen jälkeen en tiedä..

Haluaisin oppisopimuksella mennä töihin opiskelemaan jotain alaa jossa voisin oikeasti jopa työllistyä.
Mutta todennäköisyys asialle on aika pieni.. :(

Noh muru taas on ottanut vastaan keikkahommaa..
Eil hyvästi suunnitelmallisuus.
Tervetuloa epätietoisuus.

On muuten aika kauhee tunne kun ei tiedä mitä tapahtuu, meillä oli kotona eilen yksi kiukkuinen nainen, sen syytä kiukkuun en vain tiedä, kun kysyin asiasta mulle kerrottiin ettei ole kuulemma sanottu että saako mulle kertoa asiasta, ja siksi en siis tiedä.
No kai mulle sit jossain vaiheessa kerrotaan jos asia mun elämään vaikuttaa, toivoisin ainakin asiaa.
En voi muuta kuin odottaa tässä vaiheessa.

Olen muuten alkanut työhuoneessa katsomaan elokuvia, siis kun pleikkari on täällä ja minäkin suurimman osan ajastani.
Olemme myös murun kanssa alkaneet katsoa täydellisiä naisia dvd-boxista, eka kausi menossa, yhdeksän tai kymmenen jaksoa takana.
Pakko sanoa että nyt kun siihen on päässyt kiinni siihen sarjaan niin tuntuu aika hyvältä sarjalta.

Äidin kanssa kumpikin taas odotellaan että Fringe alkaisi taas, se oli meinaan hyvä sarja, harvinaista, siis se että vielä tulee sellaisia ohjelmia joiden alkamista jaksaa odottaa innoissaan. Huomenna alkaa Bones:n uudet jaksot, se on myös sellainen sarja jota tykkään seurata.

Pohdittiin muuten että alkaisin leipomaan leivät itse, se kun on vissiin halvempaa, ja mä tykkään jonkunverran leipomisesta, niin miksei.
Samoin kun pohdimme että alkaisimme hyödyntämään juureksia ja keittokirjojamme paremmin, sekä opettelisimme tekemään ns. perinteisiä kotiruokia enemmän, se voisi meinaan olla kivaa vaihtelua.
Tänäänkin syötiin peruna-jauheliha-laatikkoa, ja laitoimme pinnalle hiukan fetajuustoa, tuli aika loistavaa vaikka itse sanonkin. :)