Luukuttaa täysillä: Skunk Anansie - Hedonism

oltiin mökillä Janin mökillä siis.. siellä kuului radio rock:ta skunk anansieta.. oli siis pakko hakea sitä isellekkin ja muistella vanhoja.. asioita joita tulee mieleen tätä biisiä kuunnellessa.. kuten eräs R-mäen asunto ja siellä kuuntelemani biisit, siellä kokattu tiikerikakku.. heh.. siitä pitäis kai olla jossain kuviakin.. minä olen leiponut joskus.. :) ei ihan heti uskois.. ;) onnistuikin silloin.

tämän biisin takia oli myös pakko hakea guavan tao tao.. :) se on niin hyvä.. :)

pitäis siivota ja pakata.. tai ainakin siivota.. mutta onhan mulla ilta aikaa.. :)

Olen muuten mestari kalastaja.. :) heh.. kalalle allerginen, en saa koskea kalaan, en saa syödä sitä enkä tod ota sitä pois koukusta.. mutta madon laitan itse ja nostan kalan ylös vedestäkin..
sain eilen ihan pienen ahvenen.. oli se syötävän kokoinen.. mutta kuitenkin pieni.. kulta söi sen.. oli kuulemma hyvää..

ja sitten sain n. kilon kokoisen lahnan.. ei se en ollut minä.. lievää yhden näköisyyttä oli kyllä havaittavissa.. :) mutta jani heitti sen lahnan takaisin veteen kun ei se halunnut perata sitä.. ja ei sitä olisi mökillä oikein pystynyt valmistamaan.. mutta kivaa se oli silti.. :)

olen niin ylpeä.. MESTARI KALASTAJA.. kuuluukohan se muuten oikeasti kirjoittaa yhteen??
ei voi tietää..