Siis niin terve kuin se yksinkertaisesti on vain mahdollista. Tänään kävin ulkona, siis ULKONA!! kulta antoi luvan, kun ei ollut enää eilen kuumetta.. :)
Kun kysyin siltä että saanko mennä.. se kun on tuollainen harmikuono.. :) holhoamassa aina.. ja kuulemma syystä *huomioikaa sellainen äänenpaino joka on hieman matala, käskevä mutta kuitenkin kiltti, sellainen kyllä sä tiedät, mitä sun pitäis tehdä.*
Joskus on ihan hyvä kuitenkin totella..

kulta kuitenkin vain rakastaa..
Tehtiin muuten eilen makaronilaatikkoa, ja tänään kaalilaatikkoa.. :D kaalilaatikko valmistui just, ai et oli hyvää.. huomatkaa kuulkaas tämä kellonaika.. 00:58 just on syöty uunituoretta kaalilaatikkoa.. tai no odotettiin kyl hetki et se jäähtyy, mut ei tietenkään niin kauaa ettei suutaan voisi polttaa.. ;)
Kyllä mun kieli on hellänä nyt ku se hieman paloi.. :) Näin aina.. :)

Sitä siis tehdään taas jonkin ajan kuluttua.. pitää muuten ostaa uusi vuoka, sellainen lasinen. :)

Kulta ilmoitti pissaavansa housuun.. :) siis jos tuo ruoka on aina noin hyvä. :) siis sillai "Jos se on oikeesti tummaata suklaata-kakku, niin kusen hunajaa.." :)
toivottavasti ymmärsitte.. :)

Mussu huutelee terveisiä äidille, ja Mannalle.. :) Terhillekkin jos se sattuu tänne eksymään..
On muuten sellainen olo että on saavuttanut jotain kun piti perjantaina sen opinnäytetyön esityksen.. oikeesti, ekaa kertaa sellainen wouh, olen tehnyt jotain olo.. :)

Ollaan muuten oltu nyt 3 viikkoa polttamatta.. 8.5.2008 äiti saa mamman kanssa ostaa mulle kirjan, ja joo niinkuin sanoin. Se että se tulee hieman myöhässä ei haittaa.. olen ylpeä siitä silti, mun stressi-erkki kyky on parantunut.. pystyin stressaamaan ilman että sorruin tupakkaan.. :) HYVÄ MINÄ JA KULTA SIIS!!!!

Huomenna taas ammattienglantia.. suomennos tehtynä ja nyt nukkumaan, kello soi kuuden jälkeen.. bussi torilta lähtee 7:35..
Nukkuaika siis.. :)