Huomasin kärsiväni sellaisesta pienen pienestä asiasta kuin mustasukkaisuudesta..
tosin, en ole varma johtuuko se siitä ettei mua huomata mun mielestä tarpeeksi, ja joudun "kerjäämään" huomiota.. vai johtuuko se siitä että KUVITTELEN menettäväni rakkaani.. että menettäisin hänet mielikuvitukseni tuotoksille..

koska kullan sanojen mukaan mitään syytä mihinkään pelkoon ei ole.. ainoa pelko kuulemma on se että vuoden päästä puhutaan vakavia.. iik.. siihen on niin lyhyt aika.. Viinahelmi auta.. ei tahdo puhua vakavia.. kyse on siis vauvakuumeesta.. siitä pitää puhua.. ja siis viimeistään vuoden päästä.. aikaisintaan keväällä.. IIKS!!

mutta toisaalta.. olen miettinyt että olisiko kivaa jos meillä olisi joku pikku olio.. vaikka kissanpentu.. tai vaikka akvaariokala.. joku pieni joka tarvitsisi minua, hoitamaan ja antamaan rakkautta.. (onhan mulla tuo kulta, mutta kun se ei ole niin pieni.. vaikka pieni onkin. :) )

Manna Urmas Amanda Viinahelmi auta mua.. mitä mä teen??
Haluanko kissan vai kalan???