Kai se kevätkin sieltä joskus tulee.. hmm.. tulis jo.. kun ei kerran talvi näy tulevan.. tosin.. lumi olisi kivaa nyt.. ainakin hetkeksi.. ennen kevättä tulee joku väsynyt takatalvi.. :(

Tutustuin tänään uuteen ihmiseen, erittäin mukavaan nais ihmiseen nimeltään Satu. Meillä oli mukavat keskustelut. :) ihanaa huomata että vielä on ihmisiä joilla on aivot.

Se sai taas huomaamaan kuinka hauskaa on tutustua uusiin ihmisiin ja kuinka paljon kaipaankaan jo sitä että voin käpertyä toisen kainaloon, kertoa kuinka välitän ja saada huomiota takaisin.

Satu on uusi tuleva ystäväni.. :) en kyllä sen kainaloon ajatellut käperetyä.. ;)

Myös Kalle, Annina ja Janne kävivät. :) Janne mun elämäni mies.. :) ei se kai muuten olisi niin mun mies jos se ei olis niin ihanan neitimäinen.. :) Nyt se pyytelee anteeksi kun ne tulee käymään ja kaveri on naamat.. :) voi raukkaa..

Olen nyt jo useamman päivän miettinyt turvautuvani deitti.net:in salaiseen maailmaan ja etsiväni unelmien naista sieltä.. toisaalta tarvitseeko etsiä? se tulee vastaan kun sen aika on.. :) jaksan yhä olla positiivininen vaikka olen useamman kerran ollut väärässä ja mokaillut ja säätänyt.. no se on vain elämää.. :)

Elämä opettaa ja kuljettaa. :) pitäisi taas lähteä salille, rääkkäämään kaikki joulun liika syöpöttelyt pois.. :)
Miten senkin tekisi.. :p jos vaikka menis juoksumatolle ja hölkkäisi.. mutta sitten sinne pitäisi mennä niin pirun aikaisin. :)

Tänään värjäsin pään uudelleen parin ystävän kanssa punaisemmaksi.. kun oli alkanut toi väri jo hieman hiipua.. :) nyt olen taas kuin joulutonttu. :)

päivän sivistyssana: annuloida tehdä mitättömäksi, mitätöidä, mitätöntää