viime yönä kuulemma ukkosti.. ja tietenkin mulle oli laitettu siitä viesti.. klo 5:20
no hei mä olin nukkumassa silloin niinku kaikki kiltit koululaiset..

kullalla on tänään kampaaja.. leikkaa lyhyeks taas.. :)
sen hiukset oli lievästi sanottuna ylipitkät..

Mua väsyttää.. ja paljon..

olen niin ihastunut yhteen blogiin ettei mitään määrää.. käyn siellä jatkuvasti katsomassa mitä sinne tulee.. kuvia, tekstejä ja lehtileikkeitä.. metsässä...
Siis Marjankehrääjä on niin huippu.. :)

Nyt pitäis kirjoittaa kolmen kohtauksen käsikirjoitus harjoitus..
tai sit kirjoitan sen kotona..
pitäis myös opetella ottaan kuvia salamalla.. ilman että kuva on yli valottunut..
ennen lauantaita siis..

lauantaina häihin.. kameran kera.. :)
mut nyt pitää mennä.. koulu tehtävät odottaa..

hauskaa päivää kaikille.. :)