olo on kuin raskaana olevalla naisella..
kävelen selkä kumarassa, tai väännettynä taaksepäin.. pidän kättä ristiselässä kävellessäni tai seisoessani..
lääkitys on kova, hyvä esimerkki lääkkeiden aiheuttamasta ajatuksen juoksusta: Olen pallokala ja haluan talikon että voin grillata makkaraa..

kerroin tästä äidille joka ilmoitti ettei pallokalat syö makkaraa.. :( tylsää.. mä olisin halunnut grillata makkaraa..
ilmat ovat kosteita ja viileitä jotka ilmeisesti aiheuttavat tämän.. ja se helsingin-reissu ei ainakaan auttanut asiaan.. kaks tuntia autossa istumassa.. not kiva..

selässä on ainakin yks nikama joka muljahtelee.. ei tunnu mukavalta.. lääkitys ei ole vielä alkanut vaikuttaa joten siksi kirjoitan nyt tänne.. ettei tulisi oranssia tekstiä ja erikoisia kuvia.. heh.. on kivat lääkkeet.. kaveri tuli katsomaan mun perääni taas.. kullan pyynnöstä.. kulta kun on itse töissä.. että jos mulle tulee paha olo tai jotain niin etten olisi yksin.. kun olo ei ole mitä loistavin silloin.. vaikka mua saakin nauraa.. kun olen PALLOKALA.. :)

parempi sekin että haluan olla Pallokala kuin että haluan olla lohikäärme.. (näinkin on käynyt)