Olen tosiaan ollut kipeänä jonkun aikaa.. flunssassa.. kova kuume ja sillai..

Mut nyt alkaa vaikuttamaan että olen paranemassa.. :D

 

Tutustuin eilen uuteen ihmiseen, se oli kivaa. Ja nähtiin känkkiskin.
Pitkästä aikaa. Sunnuntaina nähtiin Kale ja pari muuta tuttua naamaa. :D

Tuntui jotenkin kivalta huomata että on vielä kavereita, ja että niiden kanssa jaksaa olla ja istua useamman hetken.
Vaikka olisi hiukan kipeäkin. Mulla oli meinaan sunnuntaina vielä kuumetta, hiukan, mutta oli.

Ja sain murulta luvan lähteä ulos, jos en urheilemaan ala.. (ei pelkoa)
Toivottavasti muutto muuten toteutuu, mä jostain syystä olen alkanut hieman epäilemään asiaa, kun ei tunnu oikeen asiat etenevän,
enkä mä suostu pakkaamaan kamoja ennen enempää kuin tiedän että olemme oikeesti muuttamassa.

Nyt menen tiskaamaan, tai ottamaan ensin päikkärit, korvaan sattui yöllä niin kovin ettei saanut nukuttua, väsyttää siis..