aamu alkaa normaalisti, kello soi, kulta nousee ylös, keittää kahvia.
menee hetkeksi koneelle. kyselee hiljaa olenko jo hereillä.

nousen ylös, toivotan huomenet.
Kulta kaataa kahvit meille ja menemme tuhoamaan keuhkojamme (lue:tupakalle) ulos, kulta pakkaa repun sisällä täyteen tarvittavia asioita, pussaa pari kertaa ja lähtee töihin.
päivällä tulee varmaan mussulta taas pari tekstaria, jos sillä on tylsää.

mun aamu on tänään hieman erilaisempi kuin muina aamuina.
ajattelin hieman kirjoittaa päättötyötäni koneelle.
kun olen sitä käsin väkertänyt.

now playing: Leila K - Rude Boy

mutta nyt jostain puun takaa ilmestyi muistutus peikko, ei ole aikaa.. :(
pitää siis siirtää se myöhempään.
ollaan muuten kullan kanssa noustu nyt joka aamu aikaisin.
menty nukkumaankin jo puolenyön aikaan.

kummallista. yleensä mä nukun jonnekkin iltapäivään, valvon lähes aamuun.
nyt mä herään jo ysin paikkeilla, keittelen kahvia, heräilen.

mutta hei, tämä on huolestuttavaa.. mä en tykkää salkkareista, se ei ole mikään erikoinen salaisuus.. ;)
mutta siis.. eilen se jäi niin jännään kohtaan että mun on pakko tänäänkin katsoa se.. spooky.. :(
onko musta tulossa nysväke, kotona viihtyvä mussu joka kuluttaa aikaa siivoamisella ja kokkaamalla ja leipomalla??
hope not.. tai siis jos huomaatte mun kertovan "miljoona" tarinaa siitä että mä siivoan, olkaa siis siinä vaiheessa ystävällisiä ja viekää mut johonkin laitokseen. koska ei ole muuta vaihtaria kuin se että ufot tuli ja hyökkäs, aivopesi mut ja toivat takas.. :) varsinkin jos mulla on hame ja korkokengät ja MEIKKIÄ.. :D

nyt on pakko jatkaa iskelmän kuuntelemista.. ja keitettävä lisää kahvia.. :)

now playing: Anne Mattila - Taivaan Kartta