Huomenta taas.. olen mä nyt jonku aikaa jo ollut hereillä mutta tää päivä on menny ihan vaan nukkuessa.. koko päivän on tullut vaan nukuttua.. on kauhee päänsärkykin.. kulta kyllä sanoi että se johtuu siitä etten ole juonut kahvia tänään.. vaan eilen päivällä viimeks..
meillä kun kahvia juodaan paljon.. joka viikko menee paketti kahvia.. :)

kävin viimeviikolla ostoksilla.. ostin uuden paidan.. ihan perus musta huppari.. oli vain 25€ stadiumissa.. :)
hieno paita se on.. tai ainakin sopivan kokoinen.. :)

ostin myös kullalle viimeviikolla punaviiniä.. se kun niin tykkää siitä.. ostin sellaisen hieman hienomman viinin.. Tarapaca Gran Reservaa.. hinta oli suht suolainen mutta se oli sen arvoista.. maistoin minäkin sitä.. ei se pahaa ollut.. mutta kun mä en muutenkaan tykkää viineistä..

Ostin myös uuden tietokonepelin.. itselleni. pitää vielä opetella pelaamaan sitä.. sellainen caesar IV peli.. se on aika mielenkiintoinen.. siinä ollaan historiallisessa roomassa tai no italiassa.. ja rakennetaan sivilisaatiota.. :)

mä tykkään sellaisista peleistä.. :)

oltiin eilen kullan ja katjan kanssa Suxes:ssa käytiin hieman hoilailemassa.. :)
sit huomattiin siellä sellainen hieno mahdollisuus ostaa sellainen paita jossa on rintojen kohdalla teksti.. Ei kerta homoo tee
ihan loistava paita.. :)

Odotan innolla joululahjaa Katjalta.. mä tosin tiedän mikä se on mikä hieman pilaa yllätyksen muta ei se mua haittaa.. Rakas kun kuitenkaan ei tiedä mikä se on. :)
ja jos joku täällä tietää niin olkaa kilttejä älkää sanoko sitä.. kun sitten menee yllätys pilalle..

on kyllä ollut tänään sellainen "ei laatikon terävin veitsi" olotila.. käyn hieman hitaalla..
pitää kai mennä keittään sitä kahvia.. ja katsoa jos moottori lähtis käyntiin.. :)