tänään tulee kolmoselta sellainen jolukonsertti kuin Kolme yötä jouluun.. tässä nyt on vaan pieni ristiriita.. nyt on enää kaksi yötä jouluun.. ja sitä paitsi.. miten sen sanat nyt meni.. hmm..

"kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen kun näin silmät tonttusen.."
Huomaatteko sanoissa jotain outoa??
Minäpä kerron..
Jos laskit että on kolme yötä jouluun kun laskit tontun silmät.. HAH.. eikös tonttu kuitenkin omista vain kaksi silmää?? vai onko se niin että tontulla on yksi silmä niskassa?? mitä????
Pieniä epäkohtia maailmalla taas.. olen myöskin ärsyttänyt ihmisä viime aikoina esittämällä tyhmiä kysymyksiä..

Kuten kun kultani ilmoitti että mun järki seisoo..
Haha.. vasta-kysymys asiaan: Miten järki voi seistä kun ei sillä ole jalkojakaan???

Logiikkani on pistämätöntä.
Haah: miten se voisi pistää kun ei sillä ole piikkejä??

jotenkin tämän tyyppiset kysymykset tuppaavat ärsyttämään ihmisiä.. mietin että miksi?

Huomasin myöskin että taidan olla kolmevuotiaan tasolla noin niinku puhelin keskusteluissa.. Katja puhui erään kaverinsa kanssa puhelimessa ja lähetin terveisiä.. VILKUTTAMALLA.. hei ihan oikeesti ei se kaveri sitä mun vilkuttamista näe.. en vaan itse tajunnut asiaa ennen kuin Katja mainitsi asian ääneen.. "Taru muuten vilkuttaa sulle terveisiä."
Jooh.. mun älykkyysosamäärä on välillä yhtä iso kuin mun kengän numero.. (eli 41-43) ;)

nyt pitää mennä paketoimaan lahjoja.. Katjan, Epun ja parin muun paketit siis.. :)