mun dedä on dukossa.. räkää lentää olo on kauhea..
                   Sitä sanotaan kesä flunssaksi.. jep jep..

Kuitenkin:
Maanantaina nähtiin kullan kavereita ja sen siskoa.. käytiin syömässä haraldissa, kun mä en ollu koskaa ollut siellä, hyvää ruokaa.. :)
Suosittelen. :)
Tiistaina käytiin leffassa kullan ja siskon kanssa, elokuvavalintana oli Wanted, eli Jolien uusin.
Hyvä elokuva, jos olet nähnyt trailerin, mene ihmeessä, siinä ei ole parhaat palat.
Jos et ole nähnyt, ei sinun tarvitsekkaan, mene katsomaan leffa, toimintaa.. nopeita autoja, aseita, lähiotoksia, nk. "matrix-tehosteita".. hyvä elokuva, suosittelen siis..
eilen mun piti olla vaan kotona, nukkua ja olla ja haista, mä kun olen saanut tän flunssan jostain.
Noh, mentiin sittenkin Suvin kanssa syömään kiinalaiseen, ja käytiin mun kultaa moikkaas.. :)
Sit kotiin ja hieman siivoilin, sen mitä jaksoi, eli ei kauheasti, kun heti loppui voimat..

ja nyt odottelen että mun puhelin sois, pitäis mennä ostamaan kissanpissalaatikkoa.. joku sellainen missä on aktiivihiilisuodatin, kuulemma on todella hyvä, ei nyt, uskon että on hyvä, se pitää pissan hajut sisällään paremmin.. tai siis suodattaa sen hajun.. :)