Ensimmäinen työpäivä on ohi, se oli kivaa, pitkästä aikaa töitä. Me ei oikeestaan tehty mitään erikoista, enkä mä saa kertoo vaikka oltais tehtykkin. Mutta se on ollu ja menny, tänään uusisks.. :)

Lauantaina lähtee lento, jännittää.. klo 3.00 aamulla lähtee bussi helsinkiin.. lennon lähdöstä en vielä tiedä. Jännittää ihan hulluna. Pariisi here I come!!

Katja tulee meille vahtimaan eläimiä silloin, ruokkii ja hoitaa.. :) kiits Katja. Mussu on ihana kun vie mut Pariisiin. :) Rakastan mun mussua paljon paljon.. kauheet siirappia tuli tänne.. :)

laitan kyllä kuvia matkasta tänne, vissiin.. kai.. jos jaksaa ottaa patsas pönötys kuvia.. niitä ainakin pitää ottaa.. :) ne on niin huumoria muutenkin.. :)

Seuraavaks pitäis koulussa tehdä käsiohjelma yhteen koulun tapahtumaan.. kuulemma ainakin kahta erilaista samaa teemaa haetaan.. kele kun aina mun pitää tehdä yksin kaikkee.. :) P tuli kipeeks.. se lähti siis kotiin ja mä teen näit yksin... noh, ei se haittaa.. :) kyllä mä kestän.toivottavasti ei oo pahasti kipeeks tulossa.. ainakaan mitään tarttuvaa..

pitää miettiä et mitä kaikkee piti tehdä ennen matkaa, ainakin laittaa Katjalle ohjeet eläinten hoitoon.. ja valita vaatteet, miettiä mitä kaikkea mukaan oikeesti tarvii ja mitä ei tarvii, meillä on sellainen ihan hiton iso laukku, mutta me laitetaan sinne molempien vaatteit, että jos toisen laukku katoaa niin on vaatteita kyllä matkassa.. :) Toivottavasti ei katoais.. siis niit vaatteit.. :)