oltiin kullan kanssa molemmat niin kipeitä että oli pakko kummankin ottaa särkylääke..
ollaan siis kumpikin hieman tossut seis..

Kulta ilmoitti haluavansa olla pilvenpiirtäjä.. :)
Ja mä ilmoitin että olen puritaani ajattelematon liukas hyökkääjä.. ei siis kannata katsoa televisiota.. :)
voi saada huonoja vaikutteita..

ilmoitimme Katjalle että otimme kumpikin lääkkeen ja se ilmoitti että tulee töiden jälkeen meille että hän on huolestunut meistä.. ups..
ilmoiti myös saavansa meistä harmaita hiuksia..

me haluamme muuttaa puumalaan.. hieno paikkakunta.. :) nimeltään siis.. ja ollaan pohdittu että minnan tarvitsee muuttaa Jyväskylään koska sinne löytäisi helposti.. kun kaikki tiet kerran vie jyväskylään..

Olen pohtinut myös pientä asiaa.. joka on mulle ja kullalle kyllä tärkeä..
Olemme pohtineet että voisimme mennä kihloihin.. ostaa sormukset ja kertoa maailmalle kuinka paljon toisiimme luotamme, toisiamme rakastamme ja kuinka paljon toisillemme merkitsemme. :)

Mutta se tosiaan on vielä harkinta asteella..

ja naimisiin meillä ei ole meillä mikään kiire.. siitä ei ole ollut puhetta, ei aikataulutuksia.. ainoastaan kihloihin menosta on ollut puhetta.. ja saan kuulemma sen verran leikkiä miestä että mä saan ostaa sormukset, kaivertaa siihen nimet ja päivämäärät ja kosia.. :)

en ole kyllä vielä täysin pohtinut päivämäärää.. en edes sitä missä kosin.. olen pohtinut että voisin tehdä sen niinkin perinteisesti että veisin kullan syömään jonnekkin ravintolaan.. (ei siis heselle) ja polvistua tai ihan vain katsoa syvälle silmiin, kauniisti kertoa kuinka paljon rakastan ja kunnioitan häntä ja kuinka paljon haluan viettää hänen kanssaan lopun elämää.

Toivon todellakin että epäilevät ihmiset tietävät kuinka tärkeä tuo ihminen on minulle, kuinka onnelliseksi hän minut tekee.
tiedän myöskin että joka kerta kun kultani koskee minuun niin lävitseni kulkee pieniä sähköiskuja. perhoset lentävät vatsassani ja tunnen kuinka paljon hänen kosketuksensa saa sydämeni sykkimään.

rakastan häntä niin nin paljon..

kauhee kun tuli imelää tekstiä.. mutta pointti tuli selväksi.. :)
Ja kiitos Katja että tulit "vahtimaan" meitä.. olet meille tärkeä ystävä.. olemme "velkaa" sinulle niin paljon..
:)