niin siis kuten otsikko ilmaisee olen huomannut.. :)

mutta mitä??

no sen ettei mulla varsinaisesti ole mitään hinkua saada itselleni uutta tyttöystävää.. kyllähän se oma kulta olis joo kiva, sellainen ihna tyttö tossa kainalossa, joku jonka kanssa saisi katsoa maailmaa, jakaa ajatuksia.. mutta se ei ole tällähetkellä tärkein asia mielessäni..

tällähetkellä taitaa tärkein asia olla mielessäni meidän pikkusiskot (molemmat), ja mun pikkuveli.. Reiska. :)
tänään näen ne molemmat pienet.. :)
Siskoista pienin täytti jokin aika sitten 7.. ja nyt niitä synttäreitä juhlitaan.. :)

mietin eilen asiaa.. sellaista hämärää asiaa.. millainen olisin äitinä??
tulin tulokseen että olisin varmaan järkyttävä tyranni.. ei tiiä.. elämänkatsomukseni on ainakin joillain osilla kohdallaan.. kun mietin miten kasvattaisin lapsen.. uskoisin että ainakin huolehtisin lapsesta hyvin, lapsella on aina ruokaa, ja vaatteita, mutta jos rahaa on vähän niin minä syön vaikka pieniä kiviä ja opettelen ompelemaan.. (juuh en osaa sitä sit ollenkaan)

mutta ei musta voi tulla ainakaan biologista äitiä kenellekkään pienelle lapselle.. asia on niinkin humoristinen että mä saan kyllä synnyttää, en vain saa olla raskaana.. :) siis miten se sitten toteutetaan??

nyt on pakko mennä suihkuun ja sitten laittaa itsensä juhlakuntoon.. :) rokittamaan smurffeja ja PMMP:tä siskon juhliin.. soitteli se sisko sieltä että onko sulla peilipalloa.. mä en tiiä mitä diskoa se sinne olohuoneen nurkkaan rakentaa. :)

mutta nyt tämä tyttö katoaa maailmalle.. tulee kyllä illalla taas pelaamaan GTA San Andreas peliä..

ja katsomaan parhaat palat Pablo Franciscon stand up jutuista.. "Little tortilla boy"
suosittelen katsomaan.. :) sitä löytyy nimen kanssa haettuna ainakin you tubesta.. :)

päivän sivistyssana:
oppositio 1 vastustus 2 vastustajat; hallituksen ulkopuolella olevat ryhmät Oppositio teki välikysymyksen. 3 vastakkaisuus, vastakohtainen