käytiin eilen laulamassa karaokea..
oli kantapaikkaan tullut uusia levyjä..

kulta kävi kokeilemassa ilonan kesäpano-biisiä..
itse kokeilin jonna tervomaan suljettu sydän-biisiä..
aika hyvin meni vaikka itse sanonkin..
Katja lauloi kans uusia biisejä.. kuten meren taa-biisin.. :)
ja me niin kullan kans tykätään kun Katja menee laulamaan taikakuun Hiljainen on laulu rakkauden :)
se on niin niin niin niin niin ihana biisi.. :)

lauloin mä myös doriksen, peggyn, anna mulle kullan kanssa ja pariisi-helsinki
pariisi-helsinki on sellainen tuttu ja turvallinen valinta aina.. mutta se on kyllä hieman jo loppuun kulunut.. pitää kai ruveta aina vetää tuo doris.. :) tai peggy.. kun kummankin näköjään osaan.. :)

Karaoke on hauskaa.. :) todella todella hauskaa..

ja muuten.. kävi Katja kiskomassa myös yhden toisen hyvän biisin..
muukalainen.. :) se on niin hieno.. :)

laulettiin myös pöydässä muiden laulajien kanssa.. jolloin saatiin liikanimi Enkelikuoro.. :) kolme naista pöydässä ja kaikki laulaa mukana..
Hengaillaan.. heh.. enkelikuoro veti täysin palkein mukana pöydässä.. :)

Odotan innolla sitä että Viinahelmi täyttää 18 että voin viedä sen laulamaan Karaokea mun kanssa.. en mäkään aina juo joten voin mennä sen kanssa selvänä vetää jotain mukavia biisejä.. Viinahelmi.. mä opetan sulle ensin jonkun biisin himassa jolloin ei ole niin isoa kynnystä mennä laulaan.. Sheidin be-bop-a-lula mun pitää kai vielä opetella..

kohta menen ostamaan kullan joululahjaa.. :) en kyllä ole vielä täysin varma mitä menen ostamaan.. mut kai se selviää kun menen kauppaan.. Katja tulee mukaan.. :) on mun apuna valkkaamassa.. :)

Mun kulta menee töihin.. ja perjantaina se menee kuulemma ostaan mun lahjaa.. ja syömään siskonsa kanssa haraldiin.. on se mutkin luvannut sinne viedä kun en ole koskaan siellä käynyt..