ai ai ai ai ai..

oltiin maanantaina keilaamassa, oli hauskaa, kivaa ajanvietettä, hieman erilaista tekemistä kuin yleensä.
päättötyötä olen myöskin yrittänyt väsäillä.. jonkun verran on jo tekstiä.
harmi että se mitä kirjoitan käsin menee koneella pienempään tilaan. :(
mutta ei se haittaa.. :)

nyt on käsi kipeä kun olin keilaamas, jalat huutaa hoosiannaa.. ja toi mun mussu.. siis mä en ymmärrä miten se oikeen keilaa.. sillä on takamus kipeä.. meillä on siis lihaksia jotka tuli kipeiksi siinä kun palloa heiteltiin.. pohdittiin että jos yritettäis käydä useammin keilaamassa.. on se niin hauskaa.. :)

perjantaina mennään syömään kullan vanhempien luo. mikäli kulta ei mene töihin.. toisaalta, toivon ettei se joudu töihin.. ku tarjolla olis lammasta, ja munia.. siis suklaa sellaisia.. :)
suklaamunat on hyviä.. sika hyviä.. :)

tahtoooooooo monta kinderiä.. ne on parhaimpia.. kuka haluais ostaa mulle miljoona kinderiä.. no okei neljä riittää.. :) ei niitä niin hirveesti voi syödä ku se suklaa on jotenkin liian makeeta.. :)

ai niin.. leikkasin hiukset maanantaina.. sivuilta siilli.. ja pitkä päältä.. siis alkava keesin poikanen.. jos se tosta vaikka kasvais.. ja tulis sillai keesiks et se olis kivaa vetää pystyyn.. nyt se on vielä hieman leveä mutta sitä voi tuunata kun se kasvaa.. :) kulta tykkää.. ja minä.. ja mun mielestä se että mä tykkään on se paras puoli.. :) mut on se kiva kun mussu tykkää kans.. :)

nyt pitää kerrata tenttiin joka alkaa klo 15 ja päättyy joskus en tiiä koska..

ja päivän sivistyssana:
singlata leikata naisen tukka miesmäiseen tapaan lyhyeksi niskasta