tai no niin terveenä kun voi olettaa.. täysin tervettä ei tällaisesta hullusta pienestä apinasta saa.. :)

Yskin mä kyllä keuhkojani vieläkin ulos mutta kuumetta ei ole enää.. ;) ollut pariin päivään.. maanantaina pääsee siis kouluun.. :D jeeeee!!!

Ajattelin.. nii-in ei ikinä uskois.. mutta kyllä.. ajattelin että jos vaikka aloittais jonkun harrastuksen.. kuten ranskan-kielen lukemisen.. tai saksan-kielen.. tai vaikka yleensäkkin sen lukemisen.. ;) ei oo tullut taas hetkeen luettua mitään kirjaa.. viimeisin lukemani kirja oli Kätkijät.. aivan loistava kirja pikku öttiäisistä.. tai siis ihmisiä minikoossa.. jotka jemmaili tavaroita.. :D
ihan älyttömän hyvää lukemista koulumatkoille.. :)

nyt on kyllä kesken sellainen kirja kuin Puuhiset.. mä en oikeen tiedä mitä ne on.. jotain populaa ku asuu puussa.. ja niitä hallinoi yyliö.. joka on samalla kaikki miniterit.. ja tietenkin presidentti eli Yli-yyliö..

okei nyt sain sen kuullostamaan joltain todella sairaalta sci-fi leffalta.. ;)
mutta se vois toimii elokuvana.. :)

nyt pitäis mennä käymään kaupassa.. sit pitäis olla kotona jos vaikka joku kaipaa mua.. kulta on kyllä töissä että tuskin mua kukaan kaipaa.. :(

ei mulle kukaan soittele.. aina pitää itse soittaa..