olin perjantaina kultani työpaikalla.. baarissa.. se kun on tiskin takana töissä.. meillä oli oikein hauskaa.. :)

kaikki kanta-asiakkaat tuntee mut jo niin hyvin että ne tulee juttelemaan mun kanssa, ja avautuu mulle jos niillä on huolia.
sain nyttenkin kuulla kuinka yhden asiakkaan perhe-elämä sujuu, mies on ilkeä ja saita ja kaikkea. onneksi mulla on asiat paremmin. Oppisin taas sellaisen asian että jos oma elämä on muka jotenkin huonosti niin pitää mennä istumaan johonkin pieneen lähiökuppilaan illaksi, mielellään selvinpäin ja kuunnella muiden ongelmia, tulee sellainen olo että eihän ne mun asiat nyt niin hassusti olekkaan.

Mitenkään en tarkoita haukkua kenenkään tapaa elää, eikä muutenkaan puhua epäkunnioittavasti, mutta jos mun suurin huolenaihe on se että valmistunko mä ajoissa, ja saanko opinnäytetyöni ajoissa valmiiksi, ja tietenkin että mistä ensi viikolla tekee maitorahat, niin on ne omat ongelmat pienempiä muiden ongelmiin verrattuna.

Lauantaina mulla oli pikku-koira hoidossa, Herra Nuuhka, hän on söpö.. pikkuinen.. :)
Meillä oli Nuuhkan kanssa erittäin hauskaa, heiluttiin sisällä, nukuttiin yhdessä sohvalla, leikittiin kepillä, harmi vain että se keppi oli meillä olohuoneessa.. mutta se oli valmiiksi sisällä niin ei siitä voi oikein toruakkaan. meidän mokahan se oli.. :)

Sunnuntaina mun piti olla ihan kotona, mutta kun en tahtonut mitenkään herätä, oli pakko lähteä liikkeelle ettei koko päivä menisi nukkuessa.
Kävin siis kullan työpaikalla taas.. Kahvi on siellä jotenkin parempaa.

Eilen oli Fysiikan tentti.. ei mennyt sekään hyvin, menin ihan lukkoon.. en osannut mitään.. Rakas pikkusisko tule ja opeta tyhmempääsi.. en mä osannut mitään.. tammikuussa on uusinta jos en päässyt tuosta tentistä läpi..

Eilen riehuin myös kahden kaverin kanssa kotona.. vaihdettiin vierashuoneen järjestystä..
Äiti kun on käynyt, ja siskoni mun rakkaimpain.. niin tässä teille infoa uudesta järjestyksestä..

Käännettiin sänky.. sillai et ovelta katsottuna se on nyt poikittain, se ylimääräinen valkoinen pöytä on nyt kellarissa, ja siihen missä sängyn pääty oli ennen on nyt siirretty tietokone, huone on isomman näköinen ja siistimpi. :)
sänkyynkin pääsee ilman akropaattisia (<- en tiedä miten kirjoitetaan oikein..) toimenpiteitä.. :)

Tässä kuva Nuuhkasta kun hän oli vielä hieman pienempi ja oli meillä kylässä viimeksi.. :)
nuuhkajakehyksethu8.jpg