eilen oli lucian-päivä..
sekin alkoi niin loisteliaasti.. katjan autoon oli murtauduttu.. tänään olin utelias-urpo ja olin katjan mukana hoitaas niit asioit joita pitää silloin hoitaa kun joku vie sun autosta, kaiken mahdollisen kuten WUNDERBAUM:n!!! mitä ihmettä sen tyypin päässä liikkuu.. ottaa "Wuntikan" toisen autosta..??
Kappas New Car smell tällaista mulla ei ollutkaan.. kyllä mulla olis vanilja Wuntikoi kymmenen. :)

Hah..

Löysin tänään ehkä maailman söpöimmän lelukaupan.. en ole aikaisemmin huomannut sitä.. siellä oli sitäpaitsi sellainen mun mittainen Myyrä-lelu.. ja mä olen kuitenkin näytösluontoisesti selkä suorassa seistessäni 167cm lyhyt..
olis hiukan hauskaa kun rakas sekoittas mut ja myyrä-lelun keskenään yöllä.. tulis antaa pusua niin se olis joku yli-iso lelu.. :)

Jouluun ei ole enää montaa päivää.. Kullan, siskon muksujen lahja ostamatta, siskon lahja.. ja isän ja sen vaimon.. niin ja äidin.. muille kyllä jo löytyy..
Mitä kummaa mä ostan kullalle?? syötävät stringit??

jos sitä nyt menis keksimään lahjoja ja paketoimaan niitä jotka jo on ostettu.. :)