illalla satoi lunta.. tai siis siinä kymmenen aikoihin.. eli kai se oli iltaa vielä.. :)

nyt satoi jo vettä kun kävin viimeksi tupakalla..

Pikkusiskoni.. mun
ihana pikkusisko.. :) siis perheessämme vallitsee ikuinen naljailu aiheesta "Mun äiti!"
Johtuen siitä että iso- ja pikkusiskoni molemmat heistä.. (heitä on siis ensimmäisestä avioliitosta yksi kumpaakin yksi iso ja yksi pikku..) sanovat yleensä muodossa..

-Mun äiti...
-Mun isä...

Olen melkein aina itse taas sanonut että "Meidän äiti..." tai "Meidän isä..." ei ette
kuule/lue oikein.. äänessäni tai tavassani kirjoittaa ei ole katkeruutta.. :)

Se on oikeastaan hauskaa.. se on sellainen jo leikiksi muuttunut huomauttelu asiasta.. kumpikaan meistä.. Minna tai minä emme nosta sen suurempaa meteliä asiasta, tai vedä mitään hernettä muistuttavia palkokasveja nenään.. :)

Se on vaan sellainen et kumpikin nauraa.. :)
Minna jo lupaili että SEN äiti voi joskus olla munkin äiti.. :)

Minna on niin ihana ja huomaavainen.. :)

Juttelimme äidin kanssa alkuviikosta, alustavasti tosin.. että  hän tulisi luokseni viikonloppuna.. kyseli onko mulla menoa.. noh.. silloin on SETA:n bileet.. ja näkisin siellä kavereita.. jotka asuu toisella paikkakunnalla.. tai siis kaupunkihan se on.. noh joka tapauksessa..

Ensin äiti oli sitä mieltä ettei se tuu.. kun ei se haluais olla yksin.. vaikkakin bileet alkaa vasta illalla klo 22.00 mutta kuitenkin.. heitin sitten ilmoille että tule mukaan.. lupas harkita.. :)

Viimeksi kun juteltiin niin se oli sitä mieltä että se tulee.. :) loistavaa.. en usko että äiti on vieläkään täysin hyväksynyt asiaa että olen Lesbo.. mutta onneksi äiti edes yrittää.. ja Mun äiti on maailman paras äiti joka mulla vois olla.. ja kyllä mekin joskus tappelemme.. aika railakkaasti.. niin käy yleensä, kun kaksi omista mielipiteistään kiinni pitävää ihmistä kertoo omista ajatuksistaan.. :) se ei ole aina kaunista katseltavaa/kuunneltavaa..

mutta kumpikiin on onneksi sen verran nöyriä luonteeltaan että kumpikin osaa myöntää virheensä ja pyytää anteeksi jos asia sitä vaatii.. :)

huomasin taas että uni ei vieläkään tule.. tämäkin kirjoittaminen vaan tulee ja tulee.. se tulee jostain selkäytimestä varsinkin tähän aikaan yöstä.. (pikainen vilkaisu kelloon paljastaa että se on nyt 04:56)

en taida mennä enää nukkumaan.. ihan vain siksi että aamusta.. eli joskus yhdeksän pintaan pitäisi lähteä liikkeelle.. hoitaa asioita jotka olisi pitänyt hoitaa jo kaksi viikkoa sitten.. :) noh se olen vaan  mä.. en mä kaikkee muista enkä jaksa.. :)

ämyreistä pauhaa tällä hetkellä musiikkia.. jotain rauhallista.. herkkää.. rakkauslauluksi luokittelemani biisi.. tosin en tiedä mikä se on enkä muista mikä radiokanava mulla on päällä.. Hmm.. :) herkkää..

Minna muuten ehdotti että jos ottaisin sellaisen mini-possun.. jolle voisin sitoa punaisen rusetin.. noh arvatkaas.. OLEN ALLERGINEN sille.. :) heheh.. mille mä en mahtais olla.. varmaan akvaariokaloille jotka sijaitsis jonkun muun osoitteessa.. :)

Jos otan lemmikiksi pikkusiskoni.. Minnan.. :)

Päivän sivistyssana: vidiootti ark. intohimoinen videoelokuvien katselija