olin tänään ULKORUOKINNASSA.. eli siis istuin parvekkeella kun Katja teki mun kullalle eväitä.. oli sellainen pieni pakkotilanne.. Kulta sai kirjolohta ruuaksi.. ja kun mä olen allerginen kalalle, ja saan kohtauksen pelkästä hajusta niin oli mun pakko istua parvekkeella..

Onneksi siis istuin parvekkeella ettei tarvinnut mitään keät juhla liikkeitä ruveta harrastamaan.. :)

Harmittaa kyllä hieman kun en voi kalaa syödä.. ja harmittaa kun en voi sitä mussulle myöskään tehdä.. olis ollu kivaa jos olisin voinut itse tehdä rakkaudella ruuan mussulle..

Kohta saa sipsejä ja dippiä.. :)
nyt on pakko mennä katsomaan gremlins-elokuvaa.. se kun tulee kolmoselta juuri.. ja on muuten yhtä monta vuotta vanha kuin minäkin.. ja ainiin.. mäkin vanhenen kohta taas.. aikaa on enää 2 viikkoa ja 3 päivää.. eli siis mites se nyt meni.. no joka tapauksessa.. tammikuussa se on taas se päivä kun Pikku-Tyttö täyttää vuoden enemmän.. ollakseen silti yhtä kempo ja kohlo kuin ennenkin.. ;)
Koittakaa siis kestää.. :)

Löysin muuten ihan mielettömän ihanan videon youtubesta..
Laulajana on pikkupoika nimeltään Raulito suosittelen katsomaan ja ihastumaan jos mahdollista.. ;)