Nyt voin lisätä uusia kuvia, kuvia Helsingin matkasta..
Käytiin äidin ja Minnan kanssa leffassa, hyvä oli leffa muuten. Tykkäsin. :)
Minnan kanssa oltiin kiasmassa, Jenny oli mukana myös. Oli kivaa, kiitos likat.
Ja Jennylle paljon terkkuja. Olet ihana. :)

Mutta myös kavereita mahtui retkeen, kävin Rinsrenssan ja Milatuksen kanssa, sekä rinsrenssan lapsien kanssa kaisaniemenpuistossa. Oli hauskaa.. kiitos siitä. :)
Korkeasaaressa käytiin kullan kanssa, Katja oli mukana reissussa, kun mä en pääse mihinkään lintsin laitteeseen ja se nyt kuitenkin oli yks syy Helsinkiin menoon. :)
Mussu oli siis lintsillä, mä kavereiden kanssa ja äidin kanssa. Äiti on mukavaa seuraa, kun sillä vaan ei ole liikaa väsymystä liikkeellä.. :)
Kuulin myös asian joka on ihmetyttänyt minua siitä asti, äiti kuulemma käynyt kavereiden kanssa oluella, ei se olut mitään, mutta ne kaverit????? Mä luulin et äiti on sellanen himatuikku joka vaan makoilee Herra J:n kainalossa, nukkuu ja kokkaa, ei sillä ennen ole ollut mitään sosiaalista elämää hirveesti, miksi äiti miksi??? Miksi olet johtanut meitä lapsiasi harhaan???? ;)

Nyt siis niitä kuvia kuitenkin.. :)
1723506.jpg
Pakollinen turistikuva. :)

1723563.jpg
Kiasman vieraskirja, ei siis taideteos, vaikka niin voisi luulla.. :) Hieno se on silti.

1723567.jpg
Minna on taideteos, minä olen myös kuvassa, ja Ria jos tarkkaan katsoo niin löytää, hieno kuva etten sanois.. :)

1723566.jpg
Kilpikonna ui, kuva otettu hämärässä, vedessä olleesta kilpikonnasta lasin läpi, joten vois sanoa et yllättävän onnistunut otos. :)

1723568.jpg
Oisko tuo sit varpunen.. :)

1723565.jpg
Riikinkukko.. jos joku ei tiennyt. :)

1723570.jpg
Minä ja Jami.. just sellainen etten tietäis mistä kuuluu pitää kiinni ja meneeks rikki, hyvään hetkeen otettu kuva siis.. :)

1723572.jpg
Jesse ja Rinsrenssa, eli äiti ja poika.

1723576.jpg
Kaks Jesseä ja Milatus.. koira on siis Milatuksen, ja kun se tuli heille oli sen nimi jo Jesse, ei mitenkään tarkoituksenomaista, mutta kieltämättä näppärää.. :)