Sain äsken tekstiviestin jossa kyseltiin onko puhelimeni rikki.. hmm.. se oli äiti.. soitin viimeksi sille sunnuntaina ja nyt se jo oli ihan helisemässä kun herra jestamandeera siitä on jo kaksi päivää.. soitin viimeksi siis sunnuntaina.. kun tuli idols.. ja siellä oli ibi the love.. :)

sari lähti taas maanantaina kohti korsoa.. jätti (lue unohti) elokuvansa mun luokse.. ei se mitään.. nyt voin katsella sitä joka ilta.. Vuosi nuoruudestani..

ostin eilen pelin.. tietokoneelle.. nyt koukutan jo siihen itseäni.. eilen meni muutama tunti pelatessa ja tänään meni pari tuntia.. mutta hei.. se on ihan hyvä peli. :)

Äiti on sit niin loistava.. ehdotti mulle että jos mä vaikka rupeisin leipomaan muffinsseja.. noh ei mulla sellaista vuokaa ole.. mutta lupasin että harkitsen.. ja ajattelin oikeasti sellaisia tehdä.. oli hyviä kun äiti toi..

Nyt löytyy myös MustaPörssi-Lapselle omena piirakkaa pakkasesta.. tule syömään se pois.. kele.. kun en mä tykkää.. ei omenapiirakkaa mulle.. :(

nyt takaisin pelin ääreen.. tuhotaan loputkin sosiaalisesta elämästä..

Ainiin.. Favola ja Katulapsi_ lähtivät eilen kohti maailmaa.. kohti avaraa venäjää, mongoliaa, siperiaa.. Pekingissä ne tais olla maanantaina.. pitäkää hauskaa.. olette ajatuksissani.. tulkaa ehjänä takaisin.. :)

päivän sivistyssana:
paniikki 1 yhtäkkinen raju, sokea pelkotila, pakokauhu Joutua paniikkiin. 2 väkijoukossa: sekasorto, pakokauhu, kaaos