Siskoni täyttää tänään 30, joko se muka on niin vanha, just äskenhän me oltiina ala-asteella ja Tepa suojeli mua kun joku kiusas, ja juurihan se pääsi ripiltä, ja entä sen lapset sitten, just ne synty..

Kymmenen päivää tästä ja mamma täyttää 70, juurihan se oli kun mamma täytti 52, eikä muuten mamma ole mun mielestä vieläkään sen vanhempi, aina kun multa kysytään kuinka vanhoja mun mamma ja pappa on, vastaan etten pappan ikää muista, mutta mamma on 52, minkä jälkeen tulee huvittuneita katseita kun olen kertonut myös äiti iän.. :) Ei taida olla tuo matematiikka mun parhaita puolia tässä suhteessa.. :)

Kävin tänään salilla.. :) AAMUSTA HETI!!! Ei olis ikinä musta uskonut että mä lähden salille 8.30 aamulla.. huomenna mennään myös, aamulla joskus yhdeksän aikoihin. Varmaankin.. En muista, aloitan varoen. Kaksi kertaa viikossa, jos en pahoin innostu, sanunassa kävin ja siellä oli kivaa. Nyt pitää mennä tekemään ruokaa, jatkaa kouluhommien parissa ja mennä töihin, sitten illalla taas kouluhommia ja nukkumaan että jaksaa salilla touhuta. :)