Siis sellaisen mato-ongen, 4m pitkän, mulla vaan ei ole matoja.. :)
Tein siis taikataikinaa.. kyllä kala syö, mutta ei tarttunut koukkuun.. käytin siis Katjan ja mun mussun kanssa kalassa.. :)
Käveltin halisten koskelle ja takaisin.. kulta arvioi kävelylenkin pituudeksi yhteensä 5-6km..

Ostin myös uuden näppiksen kun kulta halusi sen.. :) ja ostin mun mussukalle myös termos mukin.. pitää sitten töissä kahvin kauemmin lämpinä, kun ilkeät asiakkaat ei anna juoda kahvia rauhassa loppuun.. :(

Sain myös uuden lisäosan mun Sims kokoelmaan, eli Sims 2 lemmikkielämää.. :) hauska peli, nyt mulla on kissa, kissa jota olen halunnut jo kauan, mutta se ei ole siltikään sama.

Kaverilla olisi kissa vailla kotia, pitää kysyä jos mussu antais mun ottaa sen.. haluaa kissan, oman kullan jonka kanssa sais olla sylikkäin ja hoivata.. :)

Se olis niin pilalle hemmoteltu otus ettei mitään määrää.. :)