Käytiin maanantaina puistoilemassa, piknikillä siis seikkiksessä.
Pomollani oli synttärit, ja ajattelimme että lyömme kaksi kärpästä samalla iskulla.
Pomoni poika 6 vuotias energinen pakkaus, joka haluaisi naimisiin kanssani, sai samalla juosta ja riehuta seikkiksessä ja patsaspuistossa, ja me aikuiset (ei herttinen puhunko minä itsestänikin tässä) puhuimme aikuisten juttuja.. siis sellaisia tylsiä kuten: "mitä tekis tänään ruuaksi ja muuten se on näppärä tapa pestä hellan levyä.." niitä kun lapset ei jaksa kuunnella, eikä kyllä kovin moni aikuinenkaan.. ;)

Onneksi otin kameran mukaani.. :) Jotain tekemistä siinä puhumisen lomassa.. :D
Käytiin me myös jäätelöllä, muru tarjosi. Sain kermakaramelli jäätelöä ison pallon, ja jösses et oli makeaa, taidan ensi kerrallakin ottaa vain salmiakkia tai lakritsia, ne perinteiset ja varmat, niistä mä pidän. :)

Muru on ollut koko eilisen ja tän päivän töissä, mun piti siivota ja olla ahkera, no olinkin, jonkun verran. Tein ruokaa, salaattia, tiskasin osan ja pesin kaksi koneellista pyykkiä.. Muokkailin kuvia joissa on deadline tulossa (ihan ku olis joku kauhee kiire, mut pare ajatella niin tai menee vuosi)

Tänään on satanut.. ihanaa, huomenna on siis hieman helpompi hengittää.
Tänään on myös kissa juossut naamani yli niin että mulla on n. 1cm pitkä haava silmäluomessa. Pojilla näyttäis olevan taas energiaa, ne juoksee pitkin kämppää kauheella ryminällä ja huudolla.. Mä en kestä.. miten niistä saa patterit pois???? On ne silti mun muruja vaikka riehuvatkin.
Niin ja katsoin mä kaksi leffaa, tai oikeammin puolitoista, ja hain paketit postista.
Sieltä tuli pari uutta elokuvaa ja uusi pleikkarin ohjain, huomasin meinaan että vanha ohjain on sökö, ei toimi nappulat.
Toi oli halpa ostos ja langaton, nyt siis pääsee taas hakkaamaan pleikkari pelejäkin.. :)

Ens kerralla kun mennään Peipen luokse niin otan tuon laitteen mukaan, ja jätän sen sinne joksikin aikaa, kotona voi kuitenkin pelata myös koneella, mutta siellä ei ole kauheasti tekemistä, tosin, nyt alkuun vois käydä kaikki museot ja muut läpi, ja valittaa vasta sitten ettei ole tekemistä, nyt on alkuun vaan jotenkin pelännyt siellä liikkumista, vaikka mä osaan jotenkin. Ja olis siellä tuttujakin, miksi sitä ei vaan tuu liikuttua. hmm..

Nyt olis jo kellokin niin paljon että vois mennä nukkumaan kun muru tulee, ja vois nähdä unia peipestä. Huomenna on kuitenkin taas päivä uusi. Tänään en ehtinyt pelaamaan, jos huomenna sitten. :D

 

1244066121_img-d41d8cd98f00b204e9800998e