taas on jo sunnuntai.. mihin tää viikko taas katosi??

olen hiljattain ajatellut "hämäriä" asioita.. hmm.. lapsia, elämää noin yleensä, tulevaisuutta, rakkauden merkitystä, parisuhteita, perhettäni ja sen olemasssaoloa..

mutta se siitä ja sen kestävyydestä.. pelottavaa.. seuraavaks kai puhun politiikasta ja pyrin eduskuntaan.. :)
johonkin perussuomalaisiin.. :) hah.. tuskin.

pojat että oli eilen kivaa.. menin puolen päivän aikoihin isän luokse.. sinne siskoni juhliin.. paikalla oli tirriäisiä.. eli siis lapsia.. joku 15 muksua jaloissa pyörimässä.. rokitettiin smurffia.. :) ja pmmp:tä.. :)

syötiin pizzaa, sipsejä, kolaa, keksejä.. kakkua ei ollut siinä lasten osiolla mukana ollenkaan..
siskoni 6-vuotias kaveri.. sellainen pieni ja söpö muksu.. heh.. olisi halunnut mukaani kotiin.. :)
en viitsinyt tuoda mukanani.. se oli kyllä ihana lapsi. kaunis ja energinen.. monella tapaa siis saman oloinen ku minä.. kun mennään niin mennään niin mennään lujaa.. :)

sain munkkeja eilen mukanani kotiin. :)

oli ihanaa kun ex-tyttöystäväni tuli uuden rakkaansa kanssa siskoni juhliin, arvostan sitä suuresti ja kun kyse on kuitenkin siitä että pikkusiskoni rakastaa tuota ihmistä, kyselee aina että koska se tulee ja koske sen taas näkee, on vain pakko nostaa hattua.. :) kiitos siitä teille, tiedätte kyllä ketä.. :)

nyt olis pakko siivota, mutta ei ehdi kun on muuta tärkeää tekemistä.. (lue: laistan siivouksesta niin pitkään kuin mahdollista) mutta tänään kyllä imuroin, tiskaan, pyyhin suurimmat tasot pölystä ja tuuletan huoneistoni.. :) nyt on tuuletus jo käynnissä, ikkuna auki ja poppi huutaa.. :)

Now Playing : Pet Shop Boys - it's a sin

siskoni (Viinahelmi ja Päivänsäde) ja minä olemme syntyneet väärän aikakauteen.. vanhin meistä syntynyt -79 ja minä -84 ja tuo nuorin näistä kolmesta -90.. kaikki "luukuttaa" 80-luvun musiikkia.. Päivänsäteellä se painottuu tuonne tanssilattia osastolle, Viinahelmi painottunut tuonne Madonna osastolle ja minä siinä sitten kaikkeen.. kuuntelen niin sekalaista musiikkia että eräs minua vanhempi ystäväni välillä soittelee minulle että mikäs se oli se Madonna biisi, ja mikäs oli se Pet shop boysin biisi. :)
se on oikeastaan aika kivaa..

äidin kanssa juuri juteltiin yksi päivä meistä kolmesta vanhimmasta lapsesta.. miten erilaisia me olemmekaan.. :)

Vanhin eli siis Päivänsäde.. on sellainen hiukan yliampuvan huolestunut ulkonäöstään.. oikeastaan sellainen ikuisuus laihduttaja.. aina viimeisenpäälle laitettu kun lähtee ulos..

Minä taas Fester.. heh.. (nimikin jo kertoo jos muistaa addams family leffan) hieman isokokoinen, lyhyet hiukset, myöskin kaljua pitänyt.. pukeutuu vaatteisiin jotka kaapistaan löytää, laittaa hiukset jos jaksaa kiinnostaa..

Viinahelmi taas on sekoitus meitä molempia.. välillä oikea prinsessa joka huolehtii kauheasti siitä mitä voisi pukea päälleen ja välillä taas sitäkään ei kiinnosta pätkääkään.. :)

me ollaan Päivänsäde ja minä, kuin yö ja päivä.. Päivänsäteeltä kysyttiin joskus pari vuotta sitten.. kun seisoimme liikennevaloissa, minä pidin kiinni käsivarresta sillälailla että Päivänsäde pysyy pystyssä.. kysymys siis kuului "kuka se hyvännäköinen mies sun kanssa oli liikennevaloissa?" johon vastaus oli että se on mun pikkusisko.. :) siitä riitti iloa moneksi päiväksi.. vieläkin se saa hymyn kasvoilleni. :)

mutta olen kuulemma hyvä juuri tällaisena, kuulin juuri eilen asiasta.. :)
ja hyvä niin sillä olen mielummin oma itseni kuin jotain mitä en ole. :)

nyt on oikeesti pakko jatkaa siivomista tai ainakin sen suunnittelua. :)

tänään saa pihviä, ranskalaisia, kaalisalaattia ja kolaa.. :)
kokaan tas hyvää ruokaa.. :)

päivän sivistyssana:
flambeerata liekittää ruoka, sytyttää ruoka hetkeksi liekkeihin enne tarjoilua

ton kun vielä oppisi..