Koulu.. hmhp.. tää on niin turha laitos taas tänään.. ei kiinnosta yhtään.. ei nappaa ollenkaan..

mut kyllä tän kestää.. pääsin fysiikan tentistä läpi rimaa hipoen, mutta pääsin kuitenkin. :)

 

tää opisto on kyllä niin jotenkin syvältä. jotenkin niin alaarvoinen koulu, ei opiskelua, ei opetusta, ja kaikki mitä teet tee se omalla ajalla.. tule tunneille, tee jotain mitä et ikinä opi ja mitä ei ikinä opeteta kunnolla.. noh.. ensi keväänä saan huutaa tuolla pihalla paperit kädessä: "Hyvästi tuulen pesä!" Lause jota tulen tuskin huutamaan, mutta ajattelen sitä kyllä..

 

Jos nyt vaikka keskittyisi ottamaan selvää että mitä mun nyt pitää tehdä ja miksi.. ja miten se tehdään niin että se kelpaa asiakkaalle muttei mulle.. koska eihän mun näkemys ole mitään, tulen olemaan rivityöntekijä jossain toimistossa.. hah..

 

Juttelin yhden ystäväni kanssa haaveesta joka meillä on ollut kullan kanssa jo jonkun aikaa suunnittelu-asteella.. oma BAARI rehellinen kuppila jossa on karaoke.. heh.. minä vedän karaokea, ja kouluttaudun myyjäksi tiskin taakse samalla.. palkka ei ole päätä huimaava, mutta samalla teen oman alan töitä.. kaikki esitteet, mainokset, logo ja muut.. mun käsialaa.. :)

 

hieno suunnitelma, varsinainen toteutus ei ole varmaa.. se olisi kyllä hienoa jos se olisi mahdollista.. johonkin lähiöön oma kuppila, juottola.. joku mesta joka on kuin olohuone, jossa olisi kuria ja kunnioitusta asiakkaita kohtaan mutta myös asiakkailta kunnioitus henkilökuntaa kohtaan.. tosin.. se onkin jo se vaikeampi toteutus..