tänään on ollut outoa herätä, kun koira ei ollut nuolemassa naamaa..

Vili tuli siis maanantaina mun luokse illalla.. ja lähti eilen..

ikävä sitä haukkua jo.. tai lähinnä sitä että se nuolee mun naamaa aamulla kun haluaa ulos..
no kaikkeen tottuu.. :)

odottelen että Juha soittaa.. pitäis lähtee sänkyä hakemaan.. mulle uusi sänky jee.. :) 120cm leveä.. se on oikeen luxusta kun on tottunut nukkumaan tossa 80cm leveässä sängyssä.. :)

nyt ton toisen sängyn saa laittaa ikkunan viereen.. ikään kuin sohvaksi.. :) pitää hommata siihen joku päiväpeiton tyyppinen ratkaisu.. :)
joku sininen.. :) ei tikattua eikä sellaista jossa on kukkia.. yöks.. kukkia..

jos menis keittää kahvia.. tai ostais vaikka elämän. sormet on jäässä..

olen huomannut että musta on tullut taas pleikkarin suurkuluttaja.. koko ajan pelaan pleikkaria.. sillon kun en ole koneella.. tai makaa sängyssä.. ostin just tyhjiä levyjä saksasta.. caritan kanssa.. maksaa ihan hirveesti.. mutta on se sen arvoista.. 50€ siin on 100kpl tyhjiä cd-levyjä ja 50kpl dvd-levyjä.. ja rahti kulut.. en muistaakseni ostanut muuta.. siellä olis kyllä ollu usb-muisti..  1 giganen.. oisko ollu jkou 20€ ihan sika halpa.. siis kun en siihen hintaa ole nähny hirveesti täällä sellaisia..

mutta jos löytyy niin ostan heti ens kuun alussa..

nyt on edessä siis pleikkarin peluuta.. ja siivousta.. pitää imuroida.. koiran karvoja lattialla vaikka kuinka paljon.. ja lakanat pitää vaihtaa.. kun koira nukku mun vieres..

päivän sivistyssana:
aerofobia psyk. 1 raittiin ilman pelko 2 lentokoneessa lentämisen pelko