eli minulla on siis sellainen.. hermovaurio jalassa.. vasemmassa.. ei oikeeta tutkittu, mutta kai se sieltäkin löytyis..

mutta vasemmassa on sellainen.. kele.. mä tiesin.. siksi se siis sattuu se selkä.. ja säteilee jalkaan..
mutta siihen on olemassa lääkehoitoa.. toivottavasti se vaan toimii.. ja sit ikuisuus projektin aloitu.. laihdutus..
ja ja ja ja ja ja.. ei kaikkee voi jaksaa..

mutta laihdutus on aloitettava, ja lääkitys.. nyttenkin selkään sattuu.. toivotaan vaan että se lääkitys pelaa, jos se pelaa niin mä pääsen taas kouluun.. :)

saan opiskella loppuun.. koskaan toi selkä ei kuulemma 8h päiviä päättetyössä tule kestämään, mutta se on vaan rakkaat elämää.. siihen ammattiin just opetellaan ku istutaan aina koneella.. kotona ja duunissa.. ei mulle taida ees löytyy ammattii.. rupeen lääkäriks..

"ja mikäs teillä on?"
-no tota jalka on hieman kipee.
"jahas jahas, ja antakaas ku katon. hmm.. joo ihan selkeä rintasyöpä."
-no hei järki käteen tohtori, se on mun nilkka ei rinta.
"no ei se sitten kai ole rintasyöpää. mitäs te ajattelette sen olevan?"

tolta se ainakin välillä tuntuu.. ja musta tulis hyvä lääkäri, mutta ei oikeille potilaille.. :) säälin niitä ihmisiä jos musta lääkäri tulee.. tahtoo olla tohtori house.. :)
ai niin ja teho-osasto alkaa taas.. :) jeejeejeejejejejejjeeeee!!

tehari alkaa.. se on niin hyvä sarja.. :)