nyt hieman sellainen olo että se sellainen nukkumatiksi kutsuttu kaveri on mulle velkaa monen yön unet tai sitten se on lakossa tai olen tehny sille jotain pahaa.. :( voisko joku antaa mulle sen numeron niin voisin kysäistä että mitä mä olen tehny sille.. :)

kuulin juttua että olen huono ystävä.. että mä jään ilman ystäviäni.. ja että mä en osaa käyttäytyä.. noh siinä oli vikaa meissä molemmissa.. tiesin että tein väärin, pyysin anteeksi mutta toinen ei voinut jättää asiaa siihen.. joka taas johti siihen että hieman railakkaasti huudeltiin toisillemme puhelimessa.. nyt on sellainen olo että oon tehny jotain pahaa.. ja pyysin jo anteeks.. en osaa tehdä enempää..

mutta toisaalta.. pitääkö mun pystyä siirtämään kelloa taaksepäin.. asiat jotka tapahtuu vain muokkaa meitä ja se on osattava hyväksyä..

nyt olen VELATON :) maksoin viimeisen erän perintätoimiston maksuerästä.. en vain muistanut tarkkaan paljonko se oli.. joten maksoin hieman ylimääräistä.. ei ainakaan ole ali-suoritus.. ja sen tiedän että maksoin max 1€ liikaa.. :)
eli kahvin sillä saa.. ainakin cosmic comicista.. siellä kahvi maksaa euron.. hmm.. se on halpaa.. kallulla kahvi maksaa 1,20.. nyt kun asiaa ajattelee, niin onpas kahvi kallista.. :( taidan juoda kahvia tästä lähtien vain kotona..

se tosin ei toimi.. kun kavereiden kanssa on kivaa käydä välillä kahvilla..

ainiin.. äiti.. jos luet tätä.. olet mitä luultavimmin töissä.. hmm.. hyvää ensimmäistä työpäivää.. toivottavasti siellä on kivaa. :)

jos sitä nyt menisi tonne punkan pohjalle katsomaan elokuvaa.. alkaa selkä hiukan ilmoittelemaan itsestään.. vaakataso ei kuullosta yhtään huonolta idealta.. :)

päivän sivistysana: sinekyyri laiskanvirka, virka, jossa on (hyvä palkka mutta) vähän työtä