oltiin kullan kanssa ostoksilla.. tietenkin asiaan kuului myös jäätelö.. :) dippi-strösseli-pehmis.. :) oli hyvää..

ostettiin kaks leffaa.. perjantai 13 ja paholaisen asianajaja
ostin aikaisemmin jo meille elokuvat romeo+julia, domino ja veren vangit.. hyviä leffoja.. :)
tykkään..
ilmoitin rakkaalle että kun olen saman ikäinen kuin hän.. eli aikaa mulla on nyt n. 12-vuotta..
niin minulla on samanlainen kattava elokuva-kirjasto kuin sillä on kirjoja.. pitää siis ruveta ostelemaan leffoja.. :) ei nyt ihan samanlainen tietenkään tarvitse olla.. sillä kun kirjoja on varmaan toista tuhatta..
mutta jos olis paljon leffoja niin se olis kivaa.. :)
eli jos joku mulle joululahjaa pohtii niin leffoja.. paljon.. :)
myös dvd-boxit on hyviä.. :) kuten C.S.I. las vegas kaikki muut kaudet paitsi ykkönen, se mulla on jo..
myös gilmoren tytöt on hyviä.. samoin L-koodi.. ykkönen löytyy.. :)
pleikka 2:n pelejä saa myös ostaa..
heh..

tahtoo uusia pelejä. :)
kaikki vanhat on jo pelattu läpi.. tai ainakin melkein läpi.. :)

kamera..
olen haaveillut omasta kamerasta nyt jo kauan.. ja puhuin isälle asiasta.. jos se ostais sellaisen mulle joululahjaksi.. mutta ei.. ei se lämmennyt mulle.. pitää toivoa.. :)
ja toivoa lisää.. se olis niin niin pähee lahja.. :)

JA AINIIN..
PÄÄSEN ENSI KESÄNÄ JON BON JOVIN KEIKALLE.. HELSINKIIN.. KIITOS KATJA, HIENO JOULULAHJA VAIKKA SAATIINKIN SE JO. :)
Ihanaa.. hienoa ja upeaa.. kullan kanssa päästään keikalle.. jes jes jes jes