Tänä aamuna oli jotenkin vaikeaa nousta sängystä.. kahtena päivänä koulu on alkanut vasta klo 12  joka on tarkoittanut sitä että ennen kymmentä ei ole pakko nousta.. keskiviikkona nousin jo 8.30 ja torstaina nousin klo 9.00.

Tänään oli kyllä kaunis aamu joka avitti ylös nousemista.. vaikka satoi vettä niin paistoi myös aurinko..
Tämän takia oli hienoa istua aamulla parvekkeella, katsomassa aamun sarastusta klo 6.30
Sateenkaari näkyi taivaalla ja kahvi oli kuumaa.. :)

Ehkä nämä arjen pienet iloiset asiat oikeesti saa mut nousemaan aamulla sängystä helpommin.

Kultakin oli laittanut yöllä viestin että oli päässyt töistä.. tosin mä olin jo silloin  nukkumassa.
Aamulla se makoili siinä mun kainalossa kun kello soi.. se voi kyllä olla yksi syy miksi en tahtonut nousta.. kulta nukkui niinrauhallisesti siinä.. :)

Toivottavasti viikonlopun suunnitelmat toteutuu.. se tarkoittaa sitä että lauantaina mennään isän luo ja sunnuntaina pääsee sienimetsään.. tosin olen hieman huono sienestäjä..
en tunnista kuin kanttarellin.. joka on kuulemma myös keltavahvero.. kai.. en mä tiiä.. sieni kuitenkin.. :)

äitipuoleni lupasi tehdä sieni kastiketta jos sieniä tulee tarpeeksi.. :)